| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izredno poučevanje na daljavo in skupna izobraževalna točka Razlagamo.si
Avtorji:ID Kores, Nika (Avtor)
ID Lipovec, Alenka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kores_Nika_2021.pdf (1,31 MB)
MD5: CCA34FC804F6637824611024302977BD
PID: 20.500.12556/dkum/f7d8b503-9b6b-4bac-b41f-0cfa59316278
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V situaciji covida-19 se večkrat uporablja obrnjeno učenje (ang. flipped learning) z vnaprej pripravljenimi videoposnetki. Namen magistrske naloge je ugotoviti značilnosti videorazlag na portalu Razlagamo.si in preveriti, kako razlage sledijo teoretičnim smernicam. V magistrski nalogi smo podali smernice za izdelavo učinkovitih videorazlag, ki izhajajo iz pregleda literature in izkušenj, ki jih je mednarodna skupnost pridobila med širjenjem covida-19. Uporabili smo kombinirano kvalitativno in kvantitativno neeksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Pregledali smo 739 videorazlag, pri čemer smo se pri vsebinski analizi omejili le na matematične vsebine. Tako smo pri vsebinski analizi pregledali 491 videorazlag. Z deskriptivno in inferenčno statistiko smo odgovorili na vprašanje sledenja spoznanjem iz (zelo redke) pregledane literature. S pomočjo uporabe kombiniranega učenja smo pripravili primer poučevanja po modelu »en teden v šoli, en teden na daljavo« za 8. razred s pomočjo uporabe videorazlag s portala Razlgamo.si in interaktivnih digitalnih učbenikov. Prav tako smo upoštevali elemente formativnega spremljanja. Rezultati kažejo, da videorazlage na Razlagamo.si sledijo smernicam izdelave učinkovitih konceptualnih videoposnetkov. Nadgradnje so mogoče tako s tehničnega (npr. dolžina, struktura, uporabljena orodja) kot s pedagoškega vidika (npr. vključevanje sodelovalnega učenja). Na osnovi pridobljenih rezultatov menimo, da je model Razlagamo.si učinkovit tudi v situaciji, ko je le  del populacije učencev in dijakov vključen v izobraževanje na daljavo.
Ključne besede:krizno poučevanje na daljavo, obrnjena učilnica, videoposnetki, matematika
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Kores]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79702 Novo okno
UDK:37.018.43:004]:51(043.2)
COBISS.SI-ID:79707395 Novo okno
Datum objave v DKUM:19.10.2021
Število ogledov:1106
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
KORES, Nika, 2021, Izredno poučevanje na daljavo in skupna izobraževalna točka Razlagamo.si [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Kores. [Dostopano 24 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79702
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Emergency remote teaching and joint educational point Razlagamo.si
Opis:In the COVID -19, flipped learning with prepared videos is used. The purpose of the presented master`s thesis is to determine the characteristics of the video explanations on the portal Razlagamo.si and verify the extent to which the explanations follow the theoretical guidelines. This master`s thesis provides guidelines to create compelling video explanations based on a review of the literature and the international community's experience during COVID -19. We reviewed 739 video explanations, with math (491 video explanations) being the only one analysed in the qualitative section using content analysis. We used descriptive and inferential statistics to answer the question of compliance with research results found in the (very sparse) literature. Using blended learning, we prepared an example of teaching according to the model »one week at school, one week at distance« for 8th grade by using video explanations from the portal Razlagamo.si and interactive digital textbooks. Furthermore, we considered elements of formative monitoring. The results show that the video explanations on Razlagamo.si follow the guidelines for creating effective conceptual educational videos. Upgrades are possible both from a technical (e.g. length, structure, tools used) and pedagogical point of view (e.g. collaborative learning). Based on the results obtained, we conjecture that the Razlagamo.si model is useful even when only part of the student population participates in distance learning.
Ključne besede:emergency remote teaching, flipped learning, video explanations, mathematics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici