| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Samopodoba žensk v kontekstu oglaševanja : diplomsko delo
Avtorji:ID Cigan, Niki (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Cigan_Niki_2021.pdf (796,20 KB)
MD5: 96EDD0E086225BF13A4530425B6A3EA4
PID: 20.500.12556/dkum/dfd4cdc5-cbea-4ebe-951a-e0774c489240
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomski nalogi smo obravnavali pojem samopodoba in vpliv nanjo, v povezavi z oglaševanjem. Samopodoba nas spremlja od rojstva in je dolgotrajen proces. Oglaševanje lepotnih izdelkov s ''popolnimi'' modeli ima večinoma negativen vpliv na ženske, saj želijo doseči težko dosegljiv ideal. Ženske visoko cenijo žensko lepoto, ker verjamejo, da jim pomaga doseči družbeni uspeh. Pri oblikovanju samopodobe pa velikokrat igra pomembno vlogo primerjanje z drugimi, ki lahko izboljša ali pa poslabša našo samopodobo.
Ključne besede:samopodoba, samozavest, množični mediji, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Cigan]
Leto izida:2021
Št. strani:VI, 55 str.
PID:20.500.12556/DKUM-79592 Novo okno
UDK:659.11+159.922(043.2)
COBISS.SI-ID:88747523 Novo okno
Datum objave v DKUM:18.10.2021
Število ogledov:823
Število prenosov:105
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
CIGAN, Niki, 2021, Samopodoba žensk v kontekstu oglaševanja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Cigan. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79592
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.07.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Women's self-image in the context of advertising
Opis:This thesis discusses the concept of self-image in connection to marketing, as well as the factors that affect it. Our self-image develops at birth and it is a long-term process. The advertising of beauty products on the part of “perfect” models mostly negatively influences women in their trial to achieve a hard-to-reach ideal. Women highly value female beauty since they equal it with social success. Nonetheless, comparison to other people often plays an important role in the way our self-image shapes, which can either favorably or adversely affect our self-perception.
Ključne besede:self-esteem, self-confidence, mass media, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici