| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer
Avtorji:ID Krajnc, Nadja (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krajnc_Nadja_2021.pdf (1,28 MB)
MD5: D653BFEB274D5357DB1FF74024A03FBF
PID: 20.500.12556/dkum/32cc205e-21d8-477f-9f1f-ecfd64d5204b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje ima zelo pomembno vlogo pri uspešnosti podjetja. Dandanes pa je njegov pomen še večji kot včasih. Oglaševanje nas kot odjemalce obdaja na vsakem koraku, na naših pametnih telefonih, tablicah, radiu, televizorju, na panojih ob cesti. Podjetja vse bolj prehajajo iz tradicionalnih kanalov komuniciranja k digitalnim, vse več je digitalnega marketinga na družbenih omrežjih in spletu, kar pa se odraža tudi v potrošniškem vedenju. V diplomskem delu smo predstavili teoretična stališča marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga, s pomočjo znanih slovenskih in tujih avtorjev. Pojme smo razložili, opisali ter pojasnili prednosti in slabosti le teh. Primerjali smo tradicionalno marketinško komuniciranje z digitalnim in predstavili trende digitalnega marketinga. V empiričnem delu smo se lotili podjetja Hofer, ki smo ga najprej predstavili in opisali. Podali smo osnovne podatke, predstavili zgodovino, njihovo filozofijo, strukturo in blagovne znamke. Nato smo se lotili temeljitega pregleda tehnik, načinov marketinškega komuniciranja in digitalnega marketinga. S pomočjo spleta in reklamnih katalogov smo le te opisali in jih analizirali. Za konec smo vse skupaj povzeli, zapisali ugotovitve in podali kritično mnenje. Hipoteze smo potrdili ali ovrgli.
Ključne besede:marketinško komuniciranje, digitalni marketing, odjemalec, izdelek, Hofer, marketing, družbena omrežja, oglas
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Krajnc
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79413 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:82378755 Novo okno
Datum objave v DKUM:26.10.2021
Število ogledov:1356
Število prenosov:262
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KRAJNC, Nadja, 2021, Marketinško komuniciranje in digitalni marketing v podjetju Hofer [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Krajnc. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79413
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communication and digital marketing in company Hofer
Opis:Marketing communication plays a very important role in a company’s performance. Today, however, its significance is even greater than it used to be. Advertising surrounds us as customers at every turn, on our smartphones, tablets, radio, television, roadside billboards. Companies are increasingly moving from traditional communication channels to digital ones, there is more and more digital marketing on social networks and the Internet, which is also reflected in consumer behavior. In the diploma thesis, we presented the theoretical views of marketing communication and digital marketing with the help of well-known Slovenian and foreign authors. We explained, described and illustrated their advantages and disadvantages. We compared traditional marketing communication with digital and presented the latter´s marketing trends. In the empirical part, we dealt with the company Hofer, which we first presented and described. We provided basic information, presented their history, philosophy, structure and brands. We then undertook a thorough review of their techniques, ways of marketing communication, and digital marketing. With the help of the Internet and advertising catalogs, we described and analyzed them. Finally, we summarized everything, discussed our findings and provided a critical opinion. The hypotheses were either confirmed or refuted.
Ključne besede:marketing communication, digital marketing, consumer, product, Hofer, marketing, social media, ad


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici