| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja
Avtorji:ID Petrič, Maša (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Petric_Masa_2021.pdf (1,52 MB)
MD5: 22B3646E951770D70CE5FFA22A767ED5
PID: 20.500.12556/dkum/336913cf-d932-45fd-a10a-43cdbc6bc85e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Oglaševanje postaja del našega vsakdana. Karkoli počnemo, se bomo nekje srečali z oglasi. Najbolj učinkovito in priljubljeno je postalo oglaševanje na družbenih medijih. Lahko bi rekli, da je že vsako podjetje prisotno na družbenih medijih oziroma na njih oglašuje. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo predstavili mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijske medije in kanale ter instrumente trženjskega komunikacijskega spleta. Slednje smo nato povezali s spletnim oglaševanjem in družbenimi mediji. V empiričnem delu smo predstavili spletno oglaševanje dveh slovenskih in dveh tujih podjetij, ki delujejo na mednarodnih trgih in so iz dveh različnih panog. Nato smo opravili primerjalno analizo njihovega oglaševanja na družbenih medijih.
Ključne besede:mednarodno trženjsko komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji
Kraj izida:[Maribor
Založnik:M. Petrič
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79391 Novo okno
UDK:659.1:339
COBISS.SI-ID:80566275 Novo okno
Datum objave v DKUM:14.10.2021
Število ogledov:1117
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PETRIČ, Maša, 2021, Spletno oglaševanje na družbenih medijih kot instrument mednarodnega trženjskega komuniciranja [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Petrič. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79391
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:22.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Web advertising on social media as an instrument of international marketing communication
Opis:Advertising is becoming a part of our daily lives. Whatever we do we will meet with advertisements. By far the most effective and popular has become social media advertising. It can be said that every company is already present on social media and is advertising on them respectively. In the theoretical part of the diploma project, we presented international marketing communication, communication media and channels, and the instruments of marketing communication mix. The latter we then linked with online advertising and social media. In the empirical part, we presented online advertising of two Slovenian companies and two foreign companies that are operating at international markets and are coming from two different industries. Then we performed a comparative analysis of their advertising on social media.
Ključne besede:international marketing communication, communication mix, advertising, online advertising, social media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici