| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Načrtovanje in izvajanje plesnih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:ID Podlesnik, Ajda (Avtor)
ID Jurgec, Ana Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Podlesnik_Ajda_2021.pdf (924,56 KB)
MD5: BD001CFAC7F406532EA6569369B59210
PID: 20.500.12556/dkum/1252f577-6a9e-41e6-bec6-56302e46626e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Skozi plesno vzgojo skušajo vzgojitelji otroke vzgajati s plesom, pri čemer je glavna naloga vzgojiteljev ustvariti pogoje, v katerih se otroška ustvarjalnost in njihova sposobnost izražanja z gibom kontinuirano nadaljuje do odraslosti. Glavni namen diplomske naloge je raziskati načrtovanje in izvajanje plesnih dejavnosti v slovenskih vrtcih. V teoretičnem delu smo se osredotočili na ples in njegov pomen za razvoj predšolskega otroka. Opredelili smo različne vrste plesnih dejavnosti ter izpostavili teoretična izhodišča načrtovanja in izvajanja teh v vrtcu. Poudarili smo tudi vlogo vzgojitelja z vidika spodbujanja ustvarjalnosti in razvoja plesnosti pri predšolskem otroku. V empiričnem delu smo raziskali načrtovanje in izvajanje plesnih dejavnosti v vrtcu. Pri tem nas je zanimalo, katere vrste plesnih dejavnosti se v vrtcih najpogosteje izvajajo, kako jih vzgojitelji načrtujejo ter s kakšnimi težavami se ob tem srečujejo. Zanimalo nas je prav tako čemu dajejo vzgojitelji poudarek pri izvajanju plesnih dejavnosti z otroki ter kako ocenjujejo lastno usposobljenost na področju plesne vzgoje. V raziskavo je vključenih 115 vzgojiteljev, zaposlenih v slovenskih vrtcih. Podatke, ki smo jih zbrali z anketnim vprašalnikom, smo obdelali s pomočjo programa SPSS.
Ključne besede:plesne dejavnosti, plesna ustvarjalnost, načrtovanje, izvajanje, vzgojitelj
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Podlesnik]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 59 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79363 Novo okno
UDK:373.2:793(043.2)
COBISS.SI-ID:86441475 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.11.2021
Število ogledov:1537
Število prenosov:345
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PODLESNIK, Ajda, 2021, Načrtovanje in izvajanje plesnih dejavnosti v vrtcu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Podlesnik. [Dostopano 11 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79363
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:17.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Planning and perfomance of dance activities in the nursery
Opis:Within dance education, preschool teachers try to educate children through dance, with the main task of preschool teachers being to create conditions in which children's creativity and their ability to express themselves through movement continues continuously until adulthood. The main purpose of the diploma thesis is to research the planning and performance of dance activities in Slovenian kindergartens. In the theoretical part, we focused on dance and its importance for the development of the preschool child. We defined different types of dance activities and highlighted the theoretical starting points for planning and performance of those in kindergarten. We also emphasized the role of the preschool teacher in terms of encouraging creativity and the development of dance in the preschool child. In the empirical part, we researched the planning and performance of dance activities in kindergarten. We were interested in what types of dance activities are most often performed in kindergartens, how preschool teachers plan them and what problems they face. We were also interested in what preschool teachers emphasize in performing dance activities with children and how they assess their own competence in the field of dance education. The survey included 115 preschool teachers employed in Slovenian kindergartens. The data collected by the survey questionnaire were processed using the SPSS program.
Ključne besede:preschool teacher, dannce education, dance creativity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici