| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Uporaba tolažilnih predmetov v vrtcu : diplomsko delo
Avtorji:Kiselak, Vanja (Avtor)
Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kiselak_Vanja_2021.pdf (1,16 MB)
MD5: C9906528D5D89AE4766FEC644BABE452
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Uporaba tolažilnih predmetov v vrtcu je sestavljeno iz dveh delov, iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je najprej nekaj besed namenjenih temu, kako otroka pripraviti in mu olajšati prvi vstop v vrtec. Nato je predstavljen prikriti kurikulum, ki je pomemben del otrokovega vsakdanjega preživljanja časa v vrtcu. Pri otrocih pa je zelo pomembna navezanosti, ki jo razvijejo do oseb, predmetov in ljubkovalnih igrač. Te ljubkovalne igrače in predmeti otrokom predstavljajo neko varnost in uteho. Prešli smo na vpliv navezanosti pri čustvenem in socialnem razvoju. Na koncu spregovorimo še o higieni teh igrač, kako je potrebno vzdrževati čistočo in kakšne bolezni in okužbe se lahko pojavijo, če ne upoštevamo higiene. V empiričnem delu smo s pomočjo tabel prikazali odgovore, ki smo jih pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketni vprašalnik je zajemal vprašanja, ki so se nanašala na ljubkovalne predmete. Vse anketirane osebe so bile ali vzgojiteljice ali pomočnice vzgojiteljic. Pod vsako tabelo smo zapisali interpretacije posameznih rezultatov.
Ključne besede:tolažilni predmeti, vrtec, navezanost, higiena
Leto izida:2021
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[V. Kiselak]
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 51 str.))
Izvor:Maribor
UDK:37.016:373.2(043.2)
COBISS_ID:86245379 Novo okno
Število ogledov:51
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.06.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of comforting objects in kindergartens
Opis:This thesis on the Use of comforting objects in kindergartens consists of two parts - theoretical and empirical. Initially, the theoretical part explains how a child should be prepared and comforted when first starting to attend a kindergarten. It moves on to present the hidden curriculum which is an important part of a child’s everyday life at the kindergarten. Another key aspect is a child’s attachment to people, objects, and cuddly toys. The toys and objects represent a kind of security and consolation children. The paper continues to explore the effect attachment has on the emotional and social development of children. Finally, we discuss hygiene regarding the toys, focussing on maintenance of cleanliness as well as on possible illnesses and infections caused if hygiene standards are not respected. In the empirical part, we use tables to present responses gained from a questionnaire. The survey comprised questions related to cuddly toys. All respondents were either kindergarten teachers or kindergarten teacher assistants. In the thesis, each table is followed by an interpretation of gathered results.
Ključne besede:comforting object, kindergarten, attachment, hygiene


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici