| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Učenje in poučevanje v visokem šolstvu : spoznanja in izzivi
Avtorji:ID Vršnik Perše, Tina (Urednik)
ID Valenčič Zuljan, Milena (Recenzent)
ID Perša, Jan (Tehnični urednik)
Datoteke:URL https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/568
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Opis:Na ravni visokošolskega izobraževanja se raziskovalci in razvijalci sodobnih praks vse bolj osredotočajo na učenje in poučevanje, ki je osredinjeno na študente. Študente se tako postavlja v vlogo aktivnih udeležencev izobraževalnega procesa, udeležencev, ki lahko sooblikujejo ta izobraževalni proces in prevzemajo polno odgovornost za svoje lastne dosežke in poti, ki jih izbirajo. Pri tem so ključni dejavnik visokošolski učitelji in njihove kompetence, saj morajo oblikovati inovativna učna okolja na način, ki spodbuja in omogoča študentom sprejemati odgovorne odločitve v zvezi z lastnim izobraževalnim procesom. Znanstvena monografija Učenje in poučevanje v visokem šolstvu: spoznanja in izzivi vključuje različne sodobne poglede na to tematiko, tako iz pedagoškega in didaktičnega kakor tudi iz psihološkega zornega kota. Monografija je sestavljena iz uvodnika, ki predstavi vsebino le-te in prispevke medsebojno poveže, ter osmih poglavij z raznoliko, a med seboj pomembno povezano vsebino, ki se smiselno dopolnjuje in nadgrajuje.
Ključne besede:učenje, poučevanje, visokošolsko izobraževanje, učitelj, študent
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:25.05.2021
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
PID:20.500.12556/DKUM-79196 Novo okno
ISBN:978-961-286-466-8
UDK:378.147(497.4)(0.034.2)
COBISS.SI-ID:64145667 Novo okno
DOI:10.18690/978-961-286-466-8 Novo okno
Datum objave v DKUM:25.05.2021
Število ogledov:1597
Število prenosov:88
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
VRŠNIK PERŠE, Tina (ur.), 2021, Učenje in poučevanje v visokem šolstvu : spoznanja in izzivi [na spletu]. Znanstvena monografija. Maribor : Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba. [Dostopano 24 marec 2025]. ISBN 978-961-286-466-8. Pridobljeno s: https://press.um.si/index.php/ump/catalog/book/568
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:25.05.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning and Teaching in Higher Education : Lessons and Challenges
Opis:At the higher education level, researchers and developers of contemporary practices increasingly focus on student-centred learning and teaching. Students are thus placed in the role of active participants in the educational process that can help shape the educational process and take full responsibility for their performance and the path they choose. University teachers and their competencies have a key role in this process, as they must design innovative learning environments so that students are encouraged and empowered to make responsible choices about their educational process. The scientific monograph Learning and Teaching in Higher Education: Findings and Challenges contains various contemporary views on this topic, from both a pedagogical and didactic perspective and a psychological one. The monograph consists of an editorial that introduces the chapters' content and links the chapters together and eight chapters with different but essentially related contents that are meaningfully complemented and enhanced.
Ključne besede:learning, teaching, higher education, teacher, student


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici