Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Banko, Jan
(Avtor)
ID
Strnad, Damjan
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kohek, Štefan
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Banko_Jan_2021.pdf
(1,04 MB)
MD5: 3810EF09BE2C2E4258C058D984F69B2C
PID:
20.500.12556/dkum/f2dcb1b3-f075-4fe7-88ee-9ccbdb9b9f98
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
V magistrskem delu obravnavamo algoritme okrepitvenega učenja na primeru igranja računalniških iger. Namen magistrskega dela je implementacija igre v okolju Unity in analiza učinkovitosti algoritmov okrepitvenega učenja računalniškega igralca. Opisane so teoretične osnove okrepitvenega učenja, podrobneje pa so predstavljeni algoritmi PPO (angl. Proximal Policy Optimization), SAC (angl. Soft Actor Critic) in DQN (angl. Deep Q-Network), ki so uporabljeni v končni analizi. Rezultati so pokazali, da je bilo učenje agenta v celoti gledano uspešno. V testnem okolju se je najbolje odrezal algoritem PPO, z uporabo katerega je naučen agent v povprečju dosegal 86,4% maksimalne možne nagrade, najslabše pa algoritem DQN, ki ni primeren za uporabo v implementiranem testnem okolju.
Ključne besede:
okrepitveno učenje
,
računalniške igre
,
Unity
,
agent
,
strojno učenje
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[J. Banko]
Leto izida:
2021
Št. strani:
VIII, 53 str.
PID:
20.500.12556/DKUM-79190
UDK:
004.85:004.96(043.2)
COBISS.SI-ID:
67936771
Datum objave v DKUM:
17.06.2021
Število ogledov:
1042
Število prenosov:
135
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BANKO, Jan, 2021,
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Banko. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79190
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Food recognition from digital images using convolutional neural networks
Person activity recognition from image sequence using convolutional neural networks
Interaction service with audiovisual content in the IPTV environment
Image style transfer using transfer learning and neural networks
Recognition of tree features from photography using convolutional neural networks
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Detekcija uhljev s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
Object detection and classification in aquatic environment using convolutional neural networks
Long-term object tracking using region proposals
Virtual hair makeover using computer vision tools
Object tracking by segmentation and color depth image prediction
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.05.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Reinforcement learning of game-playing agents in the Unity engine
Opis:
In the master thesis we deal with the reinforcement learning algorithms on the example of playing computer games. The purpose of the thesis is to implement a game in the Unity engine and perform an effectiveness analysis of reinforcement learning algorithms of a computer player. Theoretic bases of reinforcement learning are described and PPO (Proximal Policy Optimization), SAC (Soft Actor Critic) and DQN (Deep Q-Network) algorithms that are used in the final analysis are presented in detail. The results have shown that the learning of the agent was overall successful. The best algorithm in the test environment was PPO, using which the agent achieved 86,4% of the maximal possible reward on average, and the worst was DQN, which is not suitable for use in the implemented test environment.
Ključne besede:
reinforcement learning
,
computer games
,
Unity
,
agent
,
machine learning
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj