Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv načrtovane vadbe ravnotežja na razvoj ravnotežja predšolskih otrok
Avtorji:
ID
Fridrih, Maruša
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Fridrih_Marusa_2021.pdf
(1,43 MB)
MD5: D3D81601C110FC01FDD513E24148FD4B
PID:
20.500.12556/dkum/b779e94e-1cdc-4a02-92fa-67b7ea5d434c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu Vpliv načrtovane vadbe ravnotežja na razvoj ravnotežja predšolskih otrok smo s pomočjo pedagoškega eksperimenta želeli ugotoviti, v kolikšni meri lahko v vrtcu načrtovana in redno izvajana vadba ravnotežja vpliva na razvoj ravnotežja pri otrocih. Diplomsko delo sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili motorični razvoj in motorične sposobnosti, pri slednjih smo podrobneje opredelili sposobnost ravnotežja, kjer smo predstavili pojavne oblike ravnotežja, razvoj ravnotežja pri otrocih in čutilo za ravnotežje. Opredelili smo tudi metode in vadbo za razvijanje ravnotežja. V empiričnem delu smo predstavili pedagoški eksperiment in rezultate naše raziskave. Pri pedagoškem eksperimentu smo za testiranje otrok uporabili deset motoričnih testov, ki domnevno merijo ravnotežje. Uporabili smo jih na začetku in koncu eksperimenta, ki smo ga izvedli v obdobju dveh mesecev, in sicer od aprila do junija 2019. Za raziskovalni vzorec smo uporabili neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije otrok. Ugotovili smo, da pred eksperimentom med skupinama ni statistično značilne razlike v gibalni učinkovitosti, prav tako ni statistično značilne razlike med skupinama glede na spol. Po eksperimentu je med skupinama obstajala statistično značilna razlika v gibalni učinkovitosti; pri deklicah ni statistično značilne razlike med skupinama, pri dečkih pa je razlika med skupinama statistično značilna. Prišli smo do zaključka, da lahko v vrtcu načrtovana in redno izvajana vadba ravnotežja pomembno vpliva na razvoj ravnotežja pri otrocih.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
ravnotežje
,
motorični razvoj
,
motorične sposobnosti
,
motorični testi ravnotežja
,
vadba za razvijanje ravnotežja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Fridrih]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79168
UDK:
796.012.1:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
71559427
Datum objave v DKUM:
03.08.2021
Število ogledov:
1523
Število prenosov:
345
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FRIDRIH, Maruša, 2021,
Vpliv načrtovane vadbe ravnotežja na razvoj ravnotežja predšolskih otrok
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Fridrih. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79168
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Socialni sistem in njegova okolja
Randall Collins: Max Weber, kratek oris
Factors influencing the decision to study nursing
Racionalne podlage religije
THE MOST IMPORTANT SOCIOLOGICAL THEORIES AND THEIR CONTRIBUTION TO CRIMINOLOGY
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Peter Stankovič: Družbena struktura in človekovo delovanje
Baudrillardov svet ekstaze komunikacij
Stephen P. Turner Brains/Practice/Relativism: social theory after cognitive science
Samomori v prekmurski regiji v obdobju od leta 1990 do leta 1999
Dileme posocialističnega razvoja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
19.05.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Influence of planned balance exercise on balance development of preschool children
Opis:
In my diploma thesis called "Influence of planned balance exercise on balance development of preschool children" we tried to distinguish, how big of an influence can planned balance exercises have on balance development in preschool children. The thesis consists of theoretic and empiric part. Theory explains and illustrates motor development and motor skills, where we concentrate on balance itself; all its shapes and forms, balance development in children and our centre of balance – inner ear. We specified methods and balance development exercises. The empiric part introduces the pedagogical experiment and presents the outcome of our study. Pedagogical experiment consists of ten different motor balance tests that arguably measure balance in children. The tests were made at the beginning and in the end of our study, in two-month time frame (from April to June 2019). We used a non-random sample from a concrete children population. We found no statistical difference in motor abilities, nor no statistical difference according to gender, between the two groups. However, there was a significant statistical difference in motor abilities after the experiment; as the girls´ groups did not show a particular statistical difference, the boys´ groups did. We made a conclusion that regular and planned balance exercises does have an influence on balance development in preschool children.
Ključne besede:
preschool child
,
balance
,
motor development
,
motor skills
,
motor balance tests
,
balance development exercises.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj