Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Avtorji:
ID
Krajnc, Tina
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Krajnc_Tina_2021.pdf
(3,46 MB)
MD5: 673F4DEBBECB7031947FA8EADFF4AD98
PID:
20.500.12556/dkum/89f26253-f582-418c-9b7f-6f285c310139
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Ključne besede:
mikro podjetja
,
marketinško komuniciranje
,
družbena omrežja
,
Facebook
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Krajnc]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79108
UDK:
659.3:004.738.5
COBISS.SI-ID:
74762243
Datum objave v DKUM:
01.09.2021
Število ogledov:
1256
Število prenosov:
109
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAJNC, Tina, 2021,
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Krajnc. [Dostopano 28 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79108
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak trebušne slinavke
Rak želodca
Rak požiralnika
Rak želodca
Rak jajčnikov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Rak trebušne slinavke - preživetje v odvisnosti od uspešnosti terapije
Prehrana pri bolniku z rakom trebušne slinavke
Plasma extracellular vesicle characteristics correlate with tumor differentiation and predict overall survival in patients with pancreatic ductal adenocarcinoma undergoing surgery with curative intent
Zdravstvena nega in prehrana bolnika pri kirurškem zdravljenju trebušne slinavke
Kakovost življenja pacienta z rakom trebušne slinavke
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
06.05.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use of social media for marketing communication in microenterprises
Opis:
In this master's thesis we will research the role and meaning of marketing communication on social networks for microenterprises. We devided the thesis in two parts: theoretical and empirical. In the first part we will defice what is marketing and marketing communication. We will also explain who are microenterprises, tell their advantages and disadvantages. Also what are the advantages of using social networks for purposes of marketing communications. Today it's impossible to imagine spending a day without our mobile phone, computer or other smart devices. It is important that these smart devices connects us to the internet. Online tools are for companies an easy and cheaper way to consequently satisfy their existing and potential clients. In this master's degree we checked the usage of social networks for purposes of marketing communication in microenterprises. In the empirical part we carried out a quantitative research. We use a method of collecting data and a method of analysing this data. We got some interesting findings from our statistics analysis that has been done for purposes of the thesis. Microenterprises do not have an employee that would just take care of online marketing communication. Usually this task is done by the director or owner of the company and he does not have a formal education from this field. More than half of the interviewed companies mostly still use Facebook as their main social network for marketing communication online and not Instagram or any other as we presumed at the beginning.
Ključne besede:
microenterprises
,
marketing communication
,
social networks
,
Facebook
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj