| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Formativno spremljanje kot dejavnik profesionalnega razvoja vzgojitelja
Avtorji:ID Bračun Mlačnik, Iris (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bracun_Mlacnik_Iris_2021.pdf (1,16 MB)
MD5: EE9A730FD5D2AE6165059A1D8290B2BE
PID: 20.500.12556/dkum/e2df533f-957c-41ee-bf5e-4d8266fe5d3f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Profesionalni razvoj vzgojitelja predstavlja vseživljenjsko učenje, ki vzgojitelju omogoča stalno pridobivanje in razvijanje različnih spretnosti ter veščin, s katerimi lahko krepi svoje strokovno delovanje. Na profesionalni razvoj vzgojitelja vplivajo številni dejavniki. Mednje spadajo tudi sodobni pristopi učenja in poučevanja, ki jih danes razumemo kot pomemben vidik pridobivanja znanja in kompetenc vseživljenjskega učenja. Številni vzgojitelji svojo lastno prakso raziskujejo in poglabljajo z vpeljevanjem elementov formativnega spremljanja. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kako vzgojiteljice zaznavajo vpliv formativnega spremljanja na lasten profesionalni razvoj. Zanimalo nas je predvsem, kako vzgojitelji v svoji praksi razumejo in izvajajo formativno spremljanje in kako to sodoloča njihov profesionalni razvoj. V empiričnem delu smo izvedli kvalitativno raziskavo na namenskem vzorcu petih vzgojiteljic, ki imajo izkušnje z izvajanjem formativnega spremljanja. Z rezultati raziskave smo ugotovili, da se vzgojiteljice zavedajo pomembnosti profesionalnega razvoja in da formativno spremljanje pozitivno vpliva na njihovo strokovno rast. Vzgojiteljice z vpeljevanjem formativnega spremljanja aktivno vključujejo otroke v proces dela in jih posledično bolje razumejo, poglobljeno reflektirajo in evalvirajo lasten napredek in napredek otrok, bolje medsebojno sodelujejo, akcijsko raziskujejo in širijo primere dobre prakse. Vzgojiteljice menijo, da ima formativno spremljanje pomembno vlogo v njihovem poklicnem razvoju.
Ključne besede:vzgojitelj, profesionalni razvoj, dejavniki profesionalnega razvoja, formativno spremljanje, vseživljenjsko učenje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[I. Bračun Mlačnik]
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78585 Novo okno
UDK:374.7:37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:53756419 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:S3RT6FQV
Datum objave v DKUM:11.03.2021
Število ogledov:1361
Število prenosov:424
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BRAČUN MLAČNIK, Iris, 2021, Formativno spremljanje kot dejavnik profesionalnega razvoja vzgojitelja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Bračun Mlačnik. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78585
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Formative Monitoring as a Factor in the Professional Development of a Preschool Teacher
Opis:The professional development of a preschool teacher is represented by lifelong learning, which enables the preschool teacher to constantly acquire and develop various skills and abilities with which he can strengthen his professional activity. The professional development of a preschool teacher is influenced by many factors. Including modern approaches to learning and teaching, which today are understood as an important aspect of acquiring knowledge and competencies of lifelong learning. Many preschool teachers explore and deepen their own teaching practice by introducing elements of formative monitoring. The purpose of the master's thesis was to explore how preschool teachers perceive the impact of formative monitoring on their own professional development. The main concern of the thesis is how preschool teachers understand and implement formative monitoring in their practice and how this determines their professional development. In the empirical part a qualitative study on a purposive sample of five preschool teachers, who have experience with the implementation of formative monitoring, was conducted. The results of the study showed that preschool teachers are aware of the importance of professional development and that formative monitoring has a positive effect on their professional growth. By introducing formative monitoring, preschool teachers actively involve children in the work process and consequently better understand them, deeply reflect and evaluate their own progress and the progress of children, better cooperate with each other, do action research and spread examples of good practice. Preschool teachers believe that formative monitoring plays an important role in their professional development.
Ključne besede:preschool teacher, professional development, factors of professional development, formative monitoring, lifelong learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici