Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
Avtorji:
ID
Camlek, Maja
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Camlek_Maja_2021.pdf
(3,35 MB)
MD5: B2A3B6099163ADA4E914745BD04300F7
PID:
20.500.12556/dkum/30defee5-30f5-4932-9eb5-1c8a52b1fc46
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Namen magistrskega dela je raziskovanje nakupnih navad odjemalcev. Na nakupno odločanje vpliva več različnih dejavnikov. Različni ponudniki izdelkov in storitev se trudijo spoznati in razumeti naše nakupno vedenje. V tem delu smo raziskovali pomembnost države porekla izdelka. Zanimalo nas je predvsem, ali obstajajo razlike v pomembnosti porekla države izdelka pri nakupnem odločanju glede na demografske dejavnike. V teoretičnem delu smo najprej opredelili vedenje odjemalcev. Nato smo obravnavali teorijo nakupnega odločanja in dejavnike, ki vplivajo na nakupno odločanje. V tem poglavju smo obravnavali tudi proces in stopnje v procesu nakupnega odločanja. V naslednjem poglavju smo najprej opredelili državo porekla izdelka in dejavnike, ki vplivajo na podobo države, nato pa smo naredili še pregled raziskav na to temo. V zadnjem delu teoretičnega dela smo opisali še etnocentrizem ter vzroke za pojav etnocentrizma odjemalcev. V praktičnem delu smo želeli raziskati, koliko ljudi pred nakupom sploh preveri poreklo izdelka, in če ga, pri katerih izdelkih. Ugotoviti smo želeli tudi, ali obstajajo razlike v pomembnosti porekla izdelka glede na spol, starost, izobrazbo in prihodek. Na koncu smo želeli izmeriti in ugotoviti, ali so slovenski odjemalci v povprečju nagnjeni k etnocentrizmu in ali je etnocentrizem povezan z zaznano pomembnostjo izvora izdelka pri nakupu. V raziskavi smo ugotovili, da vsi sodelujoči v raziskavi preverijo poreklo izdelka pri vsaj enem izmed naštetih izdelkov. Med demografskimi dejavniki smo uspeli dokazati, da obstajajo razlike glede pomembnosti porekla izdelka samo med starostnimi skupinami. Ugotovili smo tudi, da slovenski odjemalci v povprečju niso nagnjeni k etnocentrizmu ter da obstaja povezava med etnocentrizmom in zaznano pomembnostjo države porekla izdelka.
Ključne besede:
etnocentrizem
,
država porekla izdelka
,
vedenje odjemalcev
,
nakupno odločanje.
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
M. Camlek
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78468
UDK:
658.89:366
COBISS.SI-ID:
59846403
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YYASD2OL
Datum objave v DKUM:
15.04.2021
Število ogledov:
1259
Število prenosov:
181
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
CAMLEK, Maja, 2021,
Pomembnost države porekla pri nakupnem odločanju odjemalcev
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Camlek. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78468
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Celostna obravnava bolnic z rakom materničnega vratu
Osnovne histopatološke preiskave pri določanju stadija pri raku materničnega vratu
Radikalno obsevanje raka materničnega vratu
Kirurško zdravljenje raka materničnega vratu
Novo zdravljenje raka materničnega vratu z imunoterapijo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Rak dojke in državni program DORA
Ozaveščenost zaposlenih na Zdravstveni fakulteti o presejalnem programu DORA
Osveščenost študentk zdravstvene nege o rakih dojk in materničnega vratu
Osveščenost žensk o preventivnih pregledih dojk
Soočanje žensk z rakom dojk in vloga zdravstvene nege
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.01.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The importance of country-of-origin for customers purchase decision
Opis:
The master's thesis explores consumers' buying behaviour and patterns which are influenced by different factors and taken under closer look by various product and service providers. We were mainly interested in importance of country of origin of products in consumer decision making processes especially assessing the relationship between the country of origin according to consumers’ demographic differences. In the theoretical part we first defined consumers' buying behaviour. Later on, we described the theory of (purchase) decision-making process and factors influencing consumer behaviour and decision making process. Furthermore, we defined a country of origin term and factors that influence country image. Additionally, a consumer behaviour and related topics research overview was made. In the last section of the theoretical part we also described ethnocentrism and its causes. In the empirical part we mostly focused on how many people actually examine the country of origin before making a purchase and if so, by what products. We were also interested in relationship between the importance of country of origin in terms of demographic variables such as gender, age, education and income. Eventually, we made measurements on the level of consumer ethnocentrism in Slovenia and if it is related to the examined importance of country of origin. The empirical findings reveal that all survey participants verify country of origin in at least one of the listed products. The results demonstrated differences in importance of country of origin between age groups. Results have shown that consumers in Slovenia are not inclined to ethnocentrism and additionally, that there is a correlation between ethnocentrism and examined importance of country of origin.
Ključne besede:
ethnocentrism
,
country of origin (of products)
,
consumer buying behaviour
,
purchase decision-making process.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj