| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera
Avtorji:ID Kovač, Blaž (Avtor)
ID Perko, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Kovac_Blaz_2021.pdf (1,82 MB)
MD5: BC449F3997C65B639DA9FC2634687EEE
PID: 20.500.12556/dkum/8a2b261e-3d55-4796-8aae-b8262a3afaf4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Eden od glavnih razlogov za globoke transformacijske procese v poslovnem okolju je digitalizacija delovnega in življenjskega okolja. Vseobsegajoča digitalizacija podjetja pri poslovanju z modernimi poslovnimi subjekti zahteva ustrezne spremembe na vseh področjih, zlasti na področju poslovnih informacijskih rešitev. Digitalizacija podjetja zahteva nujno organizacijsko digitalno preobrazbo, kar je ključnega pomena za njegov obstoj in napredek. Nujnost digitalne preobrazbe je potrdila tudi pandemija v letu 2020, ki je ohromila večino procesov v razvitem svetu. Prav globalizacijskim tokovom namreč gre pripisati spoznanje, da se je virus COVID19, ki se je konec leta 2019 pojavil na Kitajskem, v začetku leta 2020 razširil po vsem svetu in ohromil socialno življenje ljudi in poslovanje podjetij. Organizacija se bo morala prilagoditi tem novim razmeram in poiskati odgovore na izzive v obliki digitalizacije poslovnih procesov in organizacijske digitalne preobrazbe. To vključuje radikalne spremembe tradicionalnih poslovnih funkcij kot tudi nadgradnjo digitalnih kompetenc zaposlenih.
Ključne besede:Digitalizacija, digitalna transformacija, spletna stran, digitalni marketing, družabna omrežja, kampanja digitalnega marketinga
Kraj izida:[Maribor
Založnik:B. Kovač
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/DKUM-78436 Novo okno
UDK:339.138:004
COBISS.SI-ID:81864963 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KDQWUHA3
Datum objave v DKUM:21.10.2021
Število ogledov:1095
Število prenosov:143
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KOVAČ, Blaž, 2021, Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Kovač. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78436
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:04.01.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital marketing and sales channels implementation: a case analysis
Opis:One of the main reasons for the profound transformation processes in the business environment is the digitalization of the work and living environment. The comprehensive digitalization of the company in dealing with modern business entities requires appropriate changes in all areas, especially in the field of business information solutions. The digitalization of a company requires an urgent organisational digital transformation, which is crucial for its existence and progress. The urgency of the digital transformation was confirmed by the pandemic of 2020, which has stalled most of the developed world processes. It is precisely the currents of globalization that can be attributed to the realization that the COVID-19 virus, which appeared in China at the end of 2019, spread worldwide in early 2020 and paralyzed the social life of people and business operations. Organisation will need to adapt to these new circumstances and identify solutions for the challenges in the form of digitalisation of the business processes and organisational digital transformation. This involves radical changes of traditional business functions as well as upgrading the digital skills of the employees.
Ključne besede:digitalization, digital transformation, website, digital marketing, social media, digital marketing campaign


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici