Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera
Avtorji:
ID
Kovač, Blaž
(Avtor)
ID
Perko, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kovac_Blaz_2021.pdf
(1,82 MB)
MD5: BC449F3997C65B639DA9FC2634687EEE
PID:
20.500.12556/dkum/8a2b261e-3d55-4796-8aae-b8262a3afaf4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Eden od glavnih razlogov za globoke transformacijske procese v poslovnem okolju je digitalizacija delovnega in življenjskega okolja. Vseobsegajoča digitalizacija podjetja pri poslovanju z modernimi poslovnimi subjekti zahteva ustrezne spremembe na vseh področjih, zlasti na področju poslovnih informacijskih rešitev. Digitalizacija podjetja zahteva nujno organizacijsko digitalno preobrazbo, kar je ključnega pomena za njegov obstoj in napredek. Nujnost digitalne preobrazbe je potrdila tudi pandemija v letu 2020, ki je ohromila večino procesov v razvitem svetu. Prav globalizacijskim tokovom namreč gre pripisati spoznanje, da se je virus COVID19, ki se je konec leta 2019 pojavil na Kitajskem, v začetku leta 2020 razširil po vsem svetu in ohromil socialno življenje ljudi in poslovanje podjetij. Organizacija se bo morala prilagoditi tem novim razmeram in poiskati odgovore na izzive v obliki digitalizacije poslovnih procesov in organizacijske digitalne preobrazbe. To vključuje radikalne spremembe tradicionalnih poslovnih funkcij kot tudi nadgradnjo digitalnih kompetenc zaposlenih.
Ključne besede:
Digitalizacija
,
digitalna transformacija
,
spletna stran
,
digitalni marketing
,
družabna omrežja
,
kampanja digitalnega marketinga
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
B. Kovač
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78436
UDK:
339.138:004
COBISS.SI-ID:
81864963
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KDQWUHA3
Datum objave v DKUM:
21.10.2021
Število ogledov:
1095
Število prenosov:
143
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVAČ, Blaž, 2021,
Uvajanje digitalnih marketinških in prodajnih kanalov: analiza primera
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Kovač. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78436
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obsevanje pri raku prostate
Biokemična ponovitev pri raku prostate
Zdravljenje raka prostate
Radioterapija raka prostate
Epidemiologija raka prostate
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Evaluation of patient's position correction with dual registration for radiotherapy of prostate cancer
IMPORTANCE OF EARLY DETECTION OF PROSTATE CANCER
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.01.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital marketing and sales channels implementation: a case analysis
Opis:
One of the main reasons for the profound transformation processes in the business environment is the digitalization of the work and living environment. The comprehensive digitalization of the company in dealing with modern business entities requires appropriate changes in all areas, especially in the field of business information solutions. The digitalization of a company requires an urgent organisational digital transformation, which is crucial for its existence and progress. The urgency of the digital transformation was confirmed by the pandemic of 2020, which has stalled most of the developed world processes. It is precisely the currents of globalization that can be attributed to the realization that the COVID-19 virus, which appeared in China at the end of 2019, spread worldwide in early 2020 and paralyzed the social life of people and business operations. Organisation will need to adapt to these new circumstances and identify solutions for the challenges in the form of digitalisation of the business processes and organisational digital transformation. This involves radical changes of traditional business functions as well as upgrading the digital skills of the employees.
Ključne besede:
digitalization
,
digital transformation
,
website
,
digital marketing
,
social media
,
digital marketing campaign
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj