| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Poučevanje računalništva v osnovni šoli - primerjava kurikulumov izbranih držav
Avtorji:ID Beriša, Kaja (Avtor)
ID Pesek, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Berisa_Kaja_2020.pdf (934,67 KB)
MD5: C7B96200293681CEDEB53028D6554168
PID: 20.500.12556/dkum/8776990a-2ad2-4150-91bf-3fb997ba742d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Računalništvo se kot predmet uvaja v kurikule mnogih držav, saj se sodobna družba vedno bolj zaveda pomena računalništva za to, da bi bila uspešna. Slovenski šolski sistem v osnovni šoli obveznega predmeta računalništvo nima, ponuja le izbirni predmet. V magistrskem delu smo obravnavali in primerjali kurikule predmetov, povezanih z računalništvom, v primarnem izobraževanju šestih evropskih držav. V vsebinski analizi smo posebno pozornost namenili uvajanju računalniškega mišljenja kot ene ključnih kompetenc 21. stoletja. Končna ugotovitev kaže, da Slovenija (slovenski šolski sistem) zaostaja za ostalimi državami in da je pomembno, da se spremembe na področju izobraževanja računalništva pričnejo takoj.
Ključne besede:Kurikul, računalništvo, računalniško mišljenje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Beriša]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-78403 Novo okno
UDK:004:37.016(043.2)
COBISS.SI-ID:48981507 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PX3MMCOV
Datum objave v DKUM:28.01.2021
Število ogledov:1472
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
BERIŠA, Kaja, 2020, Poučevanje računalništva v osnovni šoli - primerjava kurikulumov izbranih držav [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Beriša. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78403
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Rak dojk v Sloveniji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.12.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Computer science in primary education - a curriculum comparison of selected countries
Opis:Computer science as a subject is being introduced into the curricula of several countries, as modern society is increasingly becoming aware of the importance of computer science for its success. Computer science is not a compulsory subject in Slovenia but is only offered as an optional subject. In this thesis, we discussed and compared the curricula of computer-related subjects in primary education in six European countries. Particular attention in content analysis was paid to the introduction of computational thinking as one of the key competences of the 21st century. Our findings show that Slovenia is lagging behind other countries and that it is extremely important that changes in the field of computing education begin immediately.
Ključne besede:Curricula, computer science, computatuinal thinking.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici