| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Optimizacija postopka vodenja čakalnega seznama ambulante za genetsko svetovanje in testiranje Onkološkega inštituta v Ljubljani
Avtorji:ID Barzelatto, Eufemia (Avtor)
ID Rajkovič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Krajc, Mateja (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Barzelatto_Eufemia_2020.pdf (3,27 MB)
MD5: 02F84D4204CDCB679AE1849D6AD6F5E6
PID: 20.500.12556/dkum/4068183c-cd7a-4c87-aa94-99bb1ef450de
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Eden glavnih ciljev ambulante za onkološko genetsko svetovanje in testiranje je hitra in kakovostna obravnava vsakega pacienta. Pomanjkanje ustreznih prostorov za osebje in dokumentacijo pogosto oteži delovni postopek, kar povzroči dodaten pritisk na medicinske sestre in slabo organizacijo. Cilj magistrske naloge je bil postavljanje baze podatkov, ki bi na prvem mestu zagotavljala ustrezno in hitrejšo obravnavo pacienta glede na stopnjo nujnosti in posledično tudi razbremenila zaposlene v ambulanti za onkološko genetsko svetovanje in testiranje Onkološkega inštituta Ljubljana, kar bi se kazalo kot višja raven zadovoljstva na delovnem mestu, kar je zelo pomemben dejavnik kakovostne obravnave pacienta. Uporabljen je bil program MS Access, ker je zmožen upravljanja velikega števila podatkov in je dostopen vsem, saj ima Onkološki inštitut Ljubljana licenco za paket Microsoft Office. Na obe raziskovalni vprašanji je bilo odgovorjeno in vsi cilji so bili doseženi. Za dodatne kritike in nadgradnje bodo potrebne usmeritve zaposlenih po nekaj časa uporabe nove informacijske rešitve v praksi.
Ključne besede:Informacijsko-komunikacijske tehnologije, čakalni seznam, management, zdravstvo
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-78363 Novo okno
COBISS.SI-ID:47043075 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CPFI0RKO
Datum objave v DKUM:14.01.2021
Število ogledov:1220
Število prenosov:131
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
BARZELATTO, Eufemia, 2020, Optimizacija postopka vodenja čakalnega seznama ambulante za genetsko svetovanje in testiranje Onkološkega inštituta v Ljubljani [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 20 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78363
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:14.12.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Optimization of managing the queue list of the department of genetics of the Institute of Oncology in Ljubljana
Opis:One of the main goals of the Cancer Genetics Clinic is fast and quality assessment of each patient. The lack of adequate staff and documentation facilities often complicates the work process, which results in additional pressure on nurses and poor organization. The aim of this master's thesis was to set up a database, which would, in the first place, ensure appropriate and faster assessment of the patient, depending on the level of urgency and, consequently, relieve the staff of Cancer Genetics Clinic of the Oncology Institute in Ljubljana, which would have as result a higher level of job satisfaction, which is also a quality factor of patient care. MS Access was used because it is capable of managing a large amount of data and it is accessible as the Oncology Institute is licensed for the Microsoft Office suite. Both research questions were met and the objectives were all achieved. For additional critiques and upgrades, employee guidance will be required after some time of using the new information solution in practice.
Ključne besede:Information and communication technologies, queu list, management, healthcare


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici