Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Avtorji:
ID
Šenveter, Jure
(Avtor)
ID
Završnik, Bruno
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Senveter_Jure_2021.pdf
(1,17 MB)
MD5: A0B142BF57329E3EDD6198C77E8CB23C
PID:
20.500.12556/dkum/bac4c3c4-a290-4b16-b200-4d7b5a85a721
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede:
Facebook
,
Instagram
,
družbena omrežja
,
digitalno oglaševanje
,
spletna trgovina.
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
J. Šenveter
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78354
UDK:
659.1:004.774
COBISS.SI-ID:
59360003
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZXBWCMEC
Datum objave v DKUM:
13.04.2021
Število ogledov:
1123
Število prenosov:
170
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠENVETER, Jure, 2020,
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Šenveter. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78354
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Sodobna slovenska hiša
Sodobna slovenska hiša v očeh mladih arhitektov
Sodobna slovenska hiša v očeh mladih arhitektov - hiša v urbanih območjih
Sodobna lesena hiša
Enodružinska lesena hiša - skladovni sistem
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Slovenija in Schengen
Problem določitve meje v Piranskem zalivu
Ukinitev mejne kontrole na zračnih notranjih mejah v novih članicah EU
Poslovanje v evropskem prostoru
Obrambnogeografska analiza odseka meje med Babnim poljem in Starodom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
12.12.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Facebook and Instagram advertising for B2C online stores in Slovenia
Opis:
The master's thesis focuses on Facebook and Instagram advertising of online stores in Slovenia that sell products or services to final customers. It is a rapidly changing field of marketing communication, which we tried to define and describe as much as possible. The master's thesis thus includes the theoretical placement of advertising on social networks in marketing, the practice of Facebook and Instagram advertisers of Slovenian companies, as well as the production of the ad itself. The master's thesis is the realization of how complex advertising on social networks is and that it requires a lot of knowledge and a well-prepared strategy. The master's thesis consists of theoretical and empirical work. The theoretical part includes communication in marketing, digital marketing strategy, website design, history and description of the Internet and social networks, digital advertising, and finally the production of Facebook and Instagram ads. The empirical part explores issues related to advertising through the Facebook Ads Manager, comparison with Google advertising and identification of key performance indicators for Slovenian companies. The obtained data give us answers to the questions of where the funds of Slovenian digital advertisers’ flow, which goals of Facebook campaigns are used by Slovenian companies, whether they use Facebook Pixel and whether Slovenian companies use remarketing with the help of custom audience and catalog sales. The analysis of the results is arranged according to the explanation of individual hypotheses and visually presents the data with the help of graphs and tables.
Ključne besede:
Facebook
,
Instagram
,
social media
,
digital advertising
,
online store.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj