Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
Avtorji:
ID
Sitar, Maja
(Avtor)
ID
Kovačič, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Sitar_Maja_2021.pdf
(2,53 MB)
MD5: 6F2ED1517AA2A47061B9813F101FE8C5
PID:
20.500.12556/dkum/ca515d73-5c23-441c-a6cb-8eb71d92a9fb
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili glasbeno obliko muzikal, danes poznano po celem svetu. Predstavili smo njegove začetke, razvoj ter njegovo vlogo danes. V empiričnem delu smo želeli raziskati, ali učitelji razrednega pouka, ki poučujejo v 4. in 5. razredu, pri pouku glasbene umetnosti obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal. V raziskavi je sodelovalo 100 osnovnošolskih učiteljev 4. in 5. razreda. Podatke smo zbirali v mesecu septembru 2020 s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil ustvarjen v aplikaciji za spletno anketiranje 1ka. Podatke smo statistično obdelali v programu SPSS. S pomočjo tabel smo prikazali dobljene rezultate in jih interpretirali. Odgovore na odprta vprašanja smo kategorizirali, kategorije smo nato tabelarično predstavili. Pri analizi rezultatov smo uporabili naslednje statistične metode: absolutne (f) in odstotne frekvence (f %), ꭓ² preizkus hipoteze in Kullbackov test. Rezultati so pokazali, da je izvedba muzikala odvisna od okolja poučevanja učitelja. Ugotovili smo, da poučevanje, izvedba in število ur, ki jih učitelji namenijo obravnavi in izvedbi muzikala, niso odvisni od starostne skupine učitelja. Raziskava je pokazala, da učitelji na razredni stopnji obravnavajo in izvajajo glasbeno obliko muzikal.
Ključne besede:
glasbena umetnost
,
muzikal
,
obravnava in izvedba muzikala
,
muzikal za otroke
,
razredna stopnja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Sitar]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78336
UDK:
37.091.3:782.8(043.2)
COBISS.SI-ID:
48427011
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KQJIZB5R
Datum objave v DKUM:
25.01.2021
Število ogledov:
1339
Število prenosov:
179
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SITAR, Maja, 2021,
Obravnava in izvedba muzikala v 4. in 5. razredu osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Sitar. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78336
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Delež gibalno ogroženih in nadarjenih učencev v 4., 5. in 6. razredu osnovne šole
Vključevanje didaktičnih iger v kontekst izvedbe prometnovarnostnih vsebin v 4. in 5. razredu osnovne šole
Izvajanje glasbeno-didaktičnih iger pri glasbeni umetnosti v osnovni šoli
Možnosti medpredmetnega povezovanja slovenščine in angleščine v 6. razredu osnovne šole
Izvedba in analiza delavnic na temo socialnega in čustvenega učenja z namenom krepitev miselne naravnanosti v 4. razredu osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
09.12.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use and performance of musical in the 4th and 5th grade of primary school
Opis:
In the theoretical part of the master's thesis, we introduced musicals, a music form nowadays known throughout the world, and defined its beginnings, development and its contemporary role. In the empirical part, we wanted to explore whether class teachers who teach in the 4th and 5th grade address and perform musicals in music classes. 100 primary class teachers of 4th and 5th grade participated in the research. Data were collected in September 2020 by a survey questionnaire created in the 1ka online survey application. The data were statistically processed in the SPSS program. Tables were used to represent and interpret the obtained results. The answers to the open-ended questions were categorized, and the categories were later presented in a table. The following statistical methods were used to analyze the results: absolute (f) and relative frequencies (f %), the Chi-Square test and the Kullback–Leibler divergence. The results showed that the performance of a musical depends on the teaching environment of the teacher. We found that the teaching, performance, and the number of hour’s teachers devote to reading and performing musicals do not depend on the age group of the teacher. Research has shown that class teachers discuss and perform musicals.
Ključne besede:
music class
,
musical
,
arrangement and performance of a musical
,
musical for children
,
second cycle of elementary school
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj