Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vloga spremljevalca otroka v vrtcu
Avtorji:
ID
Barle, Eva
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Barle_Eva_2021.pdf
(1,19 MB)
MD5: A3F840EB295193CF7C505149AD36B4AC
PID:
20.500.12556/dkum/8eeca434-9362-4f39-b804-cf243ddd148d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Namen zaključnega dela z naslovom Vloga spremljevalca otroka v vrtcu je opredeliti vlogo spremljevalcev otrok v vrtcu in raziskati usposobljenost le-teh za izvajanje določenih nalog, s katerimi se srečujejo pri vsakodnevnem delu. V teoretičnem delu smo na začetku postavili zakonodajni okvir, ki opredeljuje spremljevalca otroka v slovenskem vzgojno-izobraževalnem prostoru, njegovo vlogo in naloge, s katerimi se srečuje v praksi, problematiko usposobljenosti in pričakovane osebnostne lastnosti spremljevalca otroka v vrtcu. Ker je za uspešno delo spremljevalca ključno sodelovanje, smo raziskali izzive in morebitne ovire pri sodelovanju s starši, vzgojiteljem in ostalimi strokovnimi delavci, ki so pomembno vključeni v delo z otrokom s posebnimi potrebami. Na koncu pa smo podrobneje predstavili tudi timsko delo, ki je kot tako vse bolj razširjeno v vzgoji in izobraževanju in predstavlja tudi ključ do uspešnega sodelovanja. Za namen empiričnega dela diplomske naloge smo pripravili dva anketna vprašalnika, enega namenjena spremljevalcem otroka v vrtcu, drugega pa za vzgojitelje, v katerih oddelke so vključeni otroci s posebnimi potrebami. Z omenjenima vprašalnikoma smo želeli raziskati, kako spremljevalci vidijo svojo vlogo v vrtcu in kakšna je njihova vloga skozi oči vzgojiteljev. V raziskavo je bilo vključenih 81 pedagoških delavcev (32 spremljevalcev ter 49 vzgojiteljev).
Ključne besede:
spremljevalec otroka
,
vrtec
,
sodelovanje
,
timsko delo
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[E. Barle]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78316
UDK:
373.2:376(043.2)
COBISS.SI-ID:
63387395
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YTTOFECK
Datum objave v DKUM:
17.05.2021
Število ogledov:
2308
Število prenosov:
441
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BARLE, Eva, 2021,
Vloga spremljevalca otroka v vrtcu
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Barle. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78316
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Motivacija zaposlenih v javnem zdravstvenem zavodu
Analiza kuhinjskih odpadkov v zdravstveni ustanovi
Zahtevek in protokol za posredovanje podatkov Državnega programa in Registra ZORA
Organizacijska klima v zdravstveni organizaciji in njen vpliv na delo zaposlenih
Delovanje in prilagajanje organizacij v izrednih razmerah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Upravljanje talentov kot del strateške prednosti organizacije Y
Vpeljava nove vrste vzdrževanja v proizvodni organizaciji
Vpliv digitalizacije na menedžment človeških virov
Izboljšanje kakovosti kompetenc mentorjev praktičnega izobraževanja študentov
Retaining key personnel in the organisation
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.12.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of a child's assistant in the kindergarten
Opis:
The purpose of the final paper entitled “The Role of a Child's Assistant in Kindergarten” was to define the role of children's assistants in kindergarten and to investigate their ability to perform specific tasks that they encounter in their daily work. In the theoretical part, weI initially established the legislative framework that defines the child's assistant in the Slovenian educational space, his/her role and tasks encountered in practice, the issue of qualifications, and the expected personality traits of the child's assistant in kindergarten. As cooperation is key to successful work, we explored the challenges and potential obstacles in working with parents, educators, and other professionals who are significantly involved in working with a child with special needs. In the end, we also presented teamwork in greater detail, which is increasingly widespread in education and is also the key to successful cooperation. For the empirical part of the diploma thesis, we prepared two questionnaires, one intended for the child's assistants in kindergarten, and the other for the educators in whose departments the children with special needs are included. With the above-mentioned questionnaires, we wanted to investigate how the assistants see their role in kindergarten and their role through the educators' eyes. The research included 81 pedagogical workers (32 assistants and 49 educators).
Ključne besede:
child's assistant
,
kindergarten
,
cooperation
,
teamwork
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj