Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Didaktične igre pri učenju in poučevanju angleškega jezika v 6. razredu osnovne šole
Avtorji:
ID
Duh, Maruša
(Avtor)
ID
Plemenitaš, Katja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Kukovec, Melita
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Duh_Marusa_2020.pdf
(1,42 MB)
MD5: EF8DFE61D7C0B2AB0B4BC808E0F9166F
PID:
20.500.12556/dkum/1efbfe7f-ff24-4701-aef3-f1cc1a1b992a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Magistrsko delo govori o poučevanju in učenju angleščine skozi igro. Proučili smo šest vrst iger, in sicer družabne igre, predstavitvene igre, kvizi, glasbene igre in digitalne igre. Vrste iger se lahko medsebojno prepletajo; igra lahko spada v več kategorij hkrati. Učitelji lahko s pomočjo tehnologije uporabljajo tudi igre. Nedavna tehnologija, na primer uporaba interaktivnih tabel, je olajšala uporabo vseh vrst iger. Domače naloge so bistveni del učnega procesa, saj se učenje ne ustavi v šoli. Domača naloga je lahko tudi igra, zato ponujamo primere za vsako vrsto igre za poučevanje v učilnici in učenje doma – domača naloga. Namen naše raziskave je bil raziskati odnos učencev do uporabe iger pri učenju in poučevanju angleškega jezika v 6. razredu. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketni vprašalnik. Vzorec predstavlja 642 učencev 6. razreda osnovnih šol po vsej Sloveniji. Obravnavali smo devet raziskovalnih vprašanj in postavili šest hipotez, od katerih smo jih potrdili pet. Zanimivo bi bilo raziskovati še naprej in ugotoviti, ali bi se rezultati razlikovali, če bi izbrali starejše ali mlajše učence.
Ključne besede:
angleški jezik
,
osnovna šola
,
igre
,
edukacija
,
domače naloge
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Duh]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78246
UDK:
811.111\'24:373.3((043.2)
COBISS.SI-ID:
51825923
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:CH6F1D0K
Datum objave v DKUM:
18.02.2021
Število ogledov:
1319
Število prenosov:
152
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DUH, Maruša, 2020,
Didaktične igre pri učenju in poučevanju angleškega jezika v 6. razredu osnovne šole
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Duh. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78246
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
24.11.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Didactic Games in Learning and Teaching English Language in the 6th Grade of Primary School
Opis:
This master's thesis is about teaching and learning English through games. We considered six game types, namely, social or board games, introduction games, quiz games, musical games, and digital games. All game types can overlap; a game can fall into more than one category at once. Teachers can use technology in teaching the language in an English classroom with the help of games. Recent technology, such as the use of interactive boards, has made it easier to use all game types. Learning the English language does not stop at school; therefore, homework is an essential part of the learning process. Homework can also be a game, that is why we provide examples for each game type for teaching in classroom and learning at home-homework. The purpose of our study was to research pupils' attitudes towards using games in learning and teaching the English language in 6th grade. We used a survey questionnaire to collect data. The sample represents 642 pupils of 6th grade of primary schools all across Slovenia. We addressed nine research questions and set six hypotheses, of which we confirmed five. It would be interesting to research this even further to see if the results would differ if we selected older or younger pupils.
Ključne besede:
English language
,
primary school
,
games
,
education
,
homework
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj