Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IKT v šoli in doma
Avtorji:
ID
Duh, Maruša
(Avtor)
ID
Bratina, Tomaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Duh_Marusa_2020.pdf
(1,18 MB)
MD5: 52B70DF0B4C2595EE3BD4F95AEB2276B
PID:
20.500.12556/dkum/a7398703-a511-4510-8ac7-f5c3952c13d5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Novodobne tehnologije in mediji se kažejo v vseh sferah našega življenja. Dostopnost informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT) je postala norma, ki nakazuje napredek in razvitost določene družbe. IKT se je iz domačega udobja preselila tudi v šolski prostor. V šoli ima IKT pozitivne in negativne učinke. Pozitivni učinki so, da IKT dviguje motivacijo učencev, omogoča lažji dostop do informacij in je podpora sodobnim pristopom v poučevanju. IKT tudi olajša poučevanje otrok s posebnimi potrebami ter omogoči učitelju, da se lažje približa učencem z različnimi učnimi stili. Negativni učinki pa so, da IKT ne more nadomestiti učitelja, saj ni sposobna empatije in odzivanja na trenutno učno strategijo, ter se ne more prilagoditi trenutnemu ozračju v razredu. Prav tako se ne odzove na konkretne učne, vedenjske in osebne težave, ki se pojavijo pri posamezniku ali pri celotnem razredu, medtem ko se učitelj lahko. V raziskavi nas je zanimala uporaba štirih IKT-naprav – mobilni telefon, tablični računalnik, računalnik in televizija – pri učencih tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja z območja, ki ga pokriva Zavod RS za šolstvo Slovenije, OE Maribor. Podatke smo zbirali s pomočjo anketnega vprašalnika. Odgovorili smo na vsa raziskovalna vprašanja in potrdili ali delno potrdili vse zastavljene hipoteze.
Ključne besede:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
šola
,
IKT-naprave
,
učinki IKT-ja na izobraževanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Duh]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78153
UDK:
37.091.64:004(043.2)
COBISS.SI-ID:
51918083
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:TFMIFXQG
Datum objave v DKUM:
18.02.2021
Število ogledov:
2019
Število prenosov:
381
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DUH, Maruša, 2020,
IKT v šoli in doma
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Duh. [Dostopano 1 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78153
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Metal oxide and metal carbides thin films for photo/electrochemical water splitting studies
Synthesis of tungsten carbide and platinum composite thin films for hydrogen production by electrochemical water splitting
Synthesis of molybdenum carbide thin films for production of hydrogen via electrochemical water splitting
Photoelectrochemical water splitting studies with nanostructured n- and p-type semiconductor electrodes
Photoelectrocatalytic water splitting and dye degradation with fluorine doped tin oxides films
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv staranja na trdoto volframa in volframovega kompozita s karbidnimi vključki
Application and characterization of microstructured cellulose thin films
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
05.11.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ICT in school and at home
Opis:
Modern technologies and media are reflected in all spheres of our lives. The availability of information and communication technologies (ICT) has become the norm, showing the progress and development of certain societies. ICT has also moved from the comfort of home to the school space. ICT has positive and negative effects in school. The positive effects are that ICT encourages teacher motivation, facilitates access to information and supports modern approaches to teaching. ICT also facilitates the teaching of children with special needs and enables teachers to approach pupils with different learning styles. The negative effects are that ICT will not replace the teacher, as ICT is not able to empathize and respond to the current learning strategy and will not adapt to the current classroom atmosphere. It also does not respond to specific learning, behavioural, and personal problems that occur in an individual or the entire class, insofar as the teacher can. In the research, we were interested in the use of four ICT devices - mobile phone, tablet, computer and television in pupils of the third educational period from the area covered by the Slovenian Education Institute PE Maribor. Data were collected using a questionnaire. We answered each research question and confirmed or partially confirmed all the hypotheses set.
Ključne besede:
Information and communication technology
,
school
,
ICT devices
,
effects of ICT on education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj