Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Folklorna dejavnost v osnovnih šolah s posebnim programom vzgoje in izobraževanja
Avtorji:
ID
Černela, Nejc
(Avtor)
ID
Kovačič, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Cernela_Nejc_2020.pdf
(1,21 MB)
MD5: CBF4BB590DEF00D57E12F2C68ACC69E2
PID:
20.500.12556/dkum/8667f3a9-58b4-405a-a73a-2e0a1ae9475f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Glavni namen magistrskega dela je bil proučiti pojem folklore ter zastopanost folklornih vsebin v osnovnih šolah s posebnim programom vzgoje in izobraževanja. Predstavljene so skupine posebnih potreb, v katere se učenci v skladu z njihovimi primanjkljaji umestijo. Pozornost smo namenili tudi poučevanju ljudskih plesov v rednih osnovnih šolah pri predmetu glasbene umetnosti. Anketiranci so na podlagi 5-stopenjske lestvice označili svoje strinjanje s trditvami. Zanimalo nas je, ali obstajajo statistično pomembne razlike med stališči o vključevanju, možnostih poučevanja in vplivih folklornih vsebin na otroke, kateri so vključeni v posebni program vzgoje in izobraževanja; pozornost pa smo namenili tudi morebitnim statistično pomembnim razlikam med skupinami strokovnih delavcev. Podatke smo analizirali z računalniškim programom SPSS. Ugotovili smo, da strokovni delavci, ki imajo pozitiven odnos do folklore, pogosteje vključujejo folklorne vsebine v svoje delo z učenci (H1 in H2). Večina anketiranih se strinja s trditvami o možnostih vključevanja učencev s posebnimi potrebami v folklorno dejavnost (H3 in H4), prav tako so se v večini strinjali s stališči, ki so bila povezana z zagotavljanjem pogojev za izvajanje folklorne dejavnosti v ustanovah, kjer so zaposleni (H5 in H6). Tudi glede stališč, ki sta bili povezani z vsebinami v učnih načrtih za gibanje in športno vzgojo ter glasbeno vzgojo, so anketiranci v večini pritrdili, da ponujata ta učna načrta dovolj možnosti, da folklora dobi zasluženo pozornost v posameznih oddelkih (H7 in H8). Rezultati kažejo na to, da je možno z dobrim načrtovanjem, ustreznim naborom pedagoških instrumentov in prepričljivo izvedbo ustvariti pogoje za to, da folklora v šolskem sistemu dobi dovolj pozornosti in se otrese konotacije nepriljubljenosti med učenci; vsebine iz učnih načrtov ponujajo dovolj smernic za vnos folklornih vsebin v učni proces; obstajajo razlike med skupinami strokovnih delavcev – defektologi in specialni pedagogi v splošnem namenjajo folklornim dejavnostim več pozornosti, kar je pričakovano, saj ravno ti preživijo z učenci največ časa.
Ključne besede:
Folklorna dejavnost
,
folklorne vsebine
,
otroci s posebnimi potrebami
,
osnovne šole s posebnim programom vzgoje in izobraževanja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Černela]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78136
UDK:
373.3:376:398(043.2)
COBISS.SI-ID:
45541635
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:I6I9XJVX
Datum objave v DKUM:
11.01.2021
Število ogledov:
1162
Število prenosov:
140
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČERNELA, Nejc, 2020,
Folklorna dejavnost v osnovnih šolah s posebnim programom vzgoje in izobraževanja
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Černela. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78136
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
02.11.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Folklore activities in primary schools with special education program
Opis:
The main purpose of the master's thesis was to study the concept of folklore and the representation of folklore content in primary schools with a special education program. Special needs groups are presented, in which students are placed according to their special needs. We also paid attention to the teaching of folk dances in regular primary schools within the subject of Musical Arts. Respondents indicated their agreement with the claims on a 5-point scale. We were interested in whether there were statistically significant differences between views about inclusion, teaching opportunities and the impact of folklore content on children who are included in a special education program; we also paid attention to possible statistically significant differences between groups of professional workers. The data was analysed with the computer program SPSS. We found out that professional workers who have a positive attitude towards folklore are more likely to include folklore content in their work with students (H1 and H2). The majority of respondents agree with the statements about the possibilities of including students with special needs in folklore activities (H3 and H4), and most of them agreed with the views related to providing conditions for folklore activities in institutions where they are employed (H5 and H6). Regarding the attitudes related to the contents in the curricula for movement and physical education and musical education, the respondents mostly stated that these curricula offer enough opportunities for folklore to get the attention it deserves in individual classes (H7 and H8). The results show that with good planning, an appropriate set of pedagogical instruments and a convincing performance, it is possible to create conditions for folklore to receive enough attention in the school system and loose the connotations of unpopularity among students; the contents of the curricula offer sufficient guidelines for the introduction of folklore contents into the learning process; there are differences between groups of professional workers - defectologists and special education teachers generally pay more attention to folklore activities, which is to be expected, as they spend the most time with students.
Ključne besede:
Folklore Activity
,
Folklore Content
,
Students With Special Needs
,
Primary School With Special Education Program.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj