Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza kakovosti prodajnih storitev v telekomunikacijskem podjetju telemach
Avtorji:
ID
Bajt, Urban
(Avtor)
ID
Maletič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Bajt_Urban_2020.pdf
(1,44 MB)
MD5: F0D76A21273ED70A84EC6E444E3D3C1A
PID:
20.500.12556/dkum/7b44f347-b5cd-4bb7-b887-2454bae20131
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Namen diplomskega dela je preučiti področje kakovosti prodajnih storitev, še zlasti s poudarkom na prodajno in produktno znanje osebja, motivacije zaposlenih in urejenost poslovalnic. Produktni in prodajni del vprašalnik smo sestavili kot anketo, pri kateri so zaposleni odgovarjali na vprašanja. Tudi pri motivacijskem delu je bila raziskava izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika, pri čemer smo uporabili Likertovo petstopenjsko lestvico. Anketo smo razposlali zaposlenim na prodajnih mestih. Analizirali smo 98 vrnjenih vprašalnikov, kar je manj kot polovica vseh zaposlenih. Ugotovili smo glavne motivatorje pri zaposlenih in dobro produktno znanje ter slabše prodajno znanje. Prodajno znanje smo na koncu tudi preverili preko skritih kupcev, ki so nam podali realno oceno. Preverili smo tudi urejenost 21 lastnih enot. Ocenjevalnik je bil sestavljen v programu MS Excel, kjer je bil vsak segment točkovan. Sestavljen je s pomočjo urejenosti enote in referenta. Večina enot je dosegla dobro urejenost, kar pomeni, da smo se gibali med 86 % in 95 % končne ocene. Seveda so bila tudi odstopanja v obe skrajnosti. Pri urejenosti zaposlenega smo ugotovili, da številni zaposleni ne nosijo službenih uniform, čeprav je to obvezno.
Ključne besede:
kakovost storitev
,
urejenost
,
znanje
,
zaposleni
,
motivacija
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78121
COBISS.SI-ID:
40500739
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XUXVRXNW
Datum objave v DKUM:
02.12.2020
Število ogledov:
850
Število prenosov:
93
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BAJT, Urban, 2020,
Analiza kakovosti prodajnih storitev v telekomunikacijskem podjetju telemach
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78121
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Raziskovalni center kampusa tehniških fakultet Univerze v Mariboru
Vzhodno območje kampusa tehniških fakultet Univerze v Mariboru
Laboratorijsko središče v kampusu Tehničnih fakultet Univerze v Mariboru
Prenova Tehniških fakultet v Mariboru
Navezava ponudbe botaničnega vrta Univerze v Mariboru s kulturno ponudbo mesta Maribor in njegove okolice
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Analiza kakovosti študija na Univerzi v Mariboru in določitev kazalnikov kakovosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:
29.10.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of sales service quality at telemach telecommunication company
Opis:
The purpose of the bachelor’s thesis was to examine the quality of sales services. In particular, with an emphasis on sales and product knowledge of employees. We also examined the motivation and tidiness of sales points. We created a survey for product and sales knowledge where employees filled in the questionnaire. For the motivational part, we also used the questionnaire where we use the Likert scale. The survey was sent out to our staff on sales points. We analyzed 98 returned questionnaires which are less than half of the total. We found the main motivators and good product knowledge but worse sales skills. In the end, we also checked sales knowledge through mystery shopping which gave us a realistic estimate of sales knowledge. We also check the tidiness of our own 21 sales points. We drew appraiser in MS Excel where each segment was measured. The appraiser consists of two segments. The first segment is the tidiness of the sales unit and the second segment is the tidiness of the sales clerk. The majority of the sales points were between 86% and 95% of the final grade, which means that the tidiness is good. Of course, there are also variations in both ways. We found that the number of employees does not wear company uniforms, even if it is a legal requirement.
Ključne besede:
service quality
,
tidiness
,
knowledge
,
employees
,
motivation
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj