Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti
Avtorji:
ID
Vidmar, Urša
(Avtor)
ID
Batič, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Varl, Petra
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Vidmar_Ursa_2020.pdf
(2,16 MB)
MD5: BE20D56AA7E74EB725A3E6B06552D4D5
PID:
20.500.12556/dkum/2022e11e-0d71-425f-8fbe-98a86f094964
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Kako učencem približati ustvarjalnost? Kako jim na zanimiv način predstaviti ustvarjalno mišljenje in jih k temu spodbuditi? Učenci se najlažje spoznajo z ustvarjalnostjo v realni situaciji, ko sami nekaj doživljajo in se preizkušajo. V magistrskem delu na začetku opredeljujemo predmet likovna umetnost, katerega lahko povežemo z igro, ki je bistvena za razvoj otroka. Igre učence spodbujajo, hkrati pa jim približajo proces učenja na način, da se preko igre naučijo nekaj novega. Prav to prinaša izkustveno učenje, ki temelji na učenčevih lastnih doživljanjih in jih s tem spodbuja k večji ustvarjalnosti. Namen praktičnega dela je bil oblikovati didaktično igro pri likovni umetnosti za učence tretje triade. S tem bi spodbujali ustvarjalno izražanje pri učencih. Didaktično igro smo natančno načrtovali, izvedli in ocenili. Prišli smo do spoznanja, da so učenci nad didaktično igro navdušeni, da pri takšnem načinu izvajanja pouka uživajo in radi sodelujejo.
Ključne besede:
likovna umetnost
,
izkustveno učenje
,
igrifikacija
,
didaktične igre
,
ustvarjalnost
,
kreativke
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Vidmar]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77972
UDK:
73/76:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:
38818819
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OHIZMVPT
Datum objave v DKUM:
25.11.2020
Število ogledov:
1400
Število prenosov:
182
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIDMAR, Urša, 2020,
Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Vidmar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77972
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Tehnologija NFC v uporabniških vmesnikih
Izdelava uporabniških vmesnikov v razvojnem okolju libgdx
Razvoj vmesnika za aplikacije na mobilnih napravah
Uporabniški vmesniki v videokonferenčnih sistemih
Mobilna aplikacija za naročanje pacientov
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Optimizacija uporabniškega vmesnika interaktivnega prototipa aplikacije 1KA Panel
Intuitivnost uporabniškega vmesnika
Pogojni stavki v orodjih za spletno anketiranje
Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
Mobilna interaktivna igra za izvajanje dihalnih vaj
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
28.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Kreativke: an educational game in fine arts
Opis:
How to bring creativity closer to schoolchildren? How to introduce them to creative thinking in an interesting way and stimulate them to embrace it? The easiest and most straightforward way for schoolchildren to get to know creativity is through a real-life situation, when they experience something and put their skills to the test. The opening section of the master's thesis provides a definition of the school subject of fine arts, which can be interconnected with play, an essential component to a child's development. Games not only stimulate schoolchildren but also bring them closer to the learning process whereby they learn something new through play. This is precisely what experiential learning, or learning through experience, is all about – it builds on schoolchildren's own experiences while encouraging them to become more creative. The aim of the practical part was to develop an educational game for seventh, eighth and ninth graders to be used in the context of fine arts. This would effectively stimulate creative expression in schoolchildren. The educational game was carefully planned, implemented and assessed. It has been shown that schoolchildren are delighted with the educational game, enjoy this way of learning the subject, and manifest a high level of engagement.
Ključne besede:
fine arts
,
ecperiential learning
,
gamification
,
educational games
,
creativity
,
kreativke
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj