| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti
Avtorji:ID Vidmar, Urša (Avtor)
ID Batič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Varl, Petra (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Vidmar_Ursa_2020.pdf (2,16 MB)
MD5: BE20D56AA7E74EB725A3E6B06552D4D5
PID: 20.500.12556/dkum/2022e11e-0d71-425f-8fbe-98a86f094964
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Kako učencem približati ustvarjalnost? Kako jim na zanimiv način predstaviti ustvarjalno mišljenje in jih k temu spodbuditi? Učenci se najlažje spoznajo z ustvarjalnostjo v realni situaciji, ko sami nekaj doživljajo in se preizkušajo. V magistrskem delu na začetku opredeljujemo predmet likovna umetnost, katerega lahko povežemo z igro, ki je bistvena za razvoj otroka. Igre učence spodbujajo, hkrati pa jim približajo proces učenja na način, da se preko igre naučijo nekaj novega. Prav to prinaša izkustveno učenje, ki temelji na učenčevih lastnih doživljanjih in jih s tem spodbuja k večji ustvarjalnosti. Namen praktičnega dela je bil oblikovati didaktično igro pri likovni umetnosti za učence tretje triade. S tem bi spodbujali ustvarjalno izražanje pri učencih. Didaktično igro smo natančno načrtovali, izvedli in ocenili. Prišli smo do spoznanja, da so učenci nad didaktično igro navdušeni, da pri takšnem načinu izvajanja pouka uživajo in radi sodelujejo.
Ključne besede:likovna umetnost, izkustveno učenje, igrifikacija, didaktične igre, ustvarjalnost, kreativke
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Vidmar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77972 Novo okno
UDK:73/76:37.091.3(043.2)
COBISS.SI-ID:38818819 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:OHIZMVPT
Datum objave v DKUM:25.11.2020
Število ogledov:1400
Število prenosov:182
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
VIDMAR, Urša, 2020, Didaktična igra Kreativke pri likovni umetnosti [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Vidmar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77972
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kreativke: an educational game in fine arts
Opis:How to bring creativity closer to schoolchildren? How to introduce them to creative thinking in an interesting way and stimulate them to embrace it? The easiest and most straightforward way for schoolchildren to get to know creativity is through a real-life situation, when they experience something and put their skills to the test. The opening section of the master's thesis provides a definition of the school subject of fine arts, which can be interconnected with play, an essential component to a child's development. Games not only stimulate schoolchildren but also bring them closer to the learning process whereby they learn something new through play. This is precisely what experiential learning, or learning through experience, is all about – it builds on schoolchildren's own experiences while encouraging them to become more creative. The aim of the practical part was to develop an educational game for seventh, eighth and ninth graders to be used in the context of fine arts. This would effectively stimulate creative expression in schoolchildren. The educational game was carefully planned, implemented and assessed. It has been shown that schoolchildren are delighted with the educational game, enjoy this way of learning the subject, and manifest a high level of engagement.
Ključne besede:fine arts, ecperiential learning, gamification, educational games, creativity, kreativke


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici