| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izkušnja slovenskih študentov z izobraževanjem na daljavo
Avtorji:ID Plazar, Barbara (Avtor)
ID Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Plazar_Barbara_2020.pdf (953,19 KB)
MD5: B3EB506014B795E8197B564BD09B990D
PID: 20.500.12556/dkum/3b319852-8f3a-45a4-9ff3-47a7c9e6b36a
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Za to magistrsko delo smo proučevali izkušnjo slovenskih študentov z izobraževanjem na daljavo. V teoretičnem delu smo opredelili termin izobraževanje na daljavo in sorodne pojme, proučili razvoj izobraževanja na daljavo, opredelili njegove prednosti in pomanjkljivosti ter ga primerjali z drugimi oblikami izobraževanja. V osrednjem delu smo proučili njegove pomembne elemente, kot so učna gradiva, orodja in tehnologija za izobraževanje na daljavo, in opredelili tudi vlogo učitelja pri tem. Na koncu smo predstavili še nekaj primerov izobraževanja na daljavo v svetu in oblike, v katerih se pojavlja v Sloveniji. V empiričnem delu smo proučili, katere metode in orodja so pri izobraževanju na daljavo uporabljali slovenski študentje, in ugotovili, da je nekaj razlik med študenti naravoslovnih in študenti družboslovnih študijskih smeri, pa tudi med študenti ljubljanske in študenti mariborske univerze. Zanimale so nas težave, ki so jih imeli študentje pri izobraževanju na daljavo, kako so zadovoljni z izobraževanjem na daljavo in kaj bi pri tem spremenili.
Ključne besede:izobraževanje, izobraževanje na daljavo, študentje, posredna komunikacija, sodobna tehnologija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Plazar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77971 Novo okno
UDK:37.018.43:004-057.875(043.2)
COBISS.SI-ID:33198083 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XCFWVKBE
Datum objave v DKUM:26.10.2020
Število ogledov:1414
Število prenosov:453
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
PLAZAR, Barbara, 2020, Izkušnja slovenskih študentov z izobraževanjem na daljavo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : B. Plazar. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77971
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Slovenian Students' Experience with Distance Education
Opis:As a part of our master's thesis, we have studied the students’ experience with distance education. In the theoretical part, we have defined the term distance education and its related concepts. Next, we have defined the development of distance education, identified its advantages and disadvantages, and compared it with other forms of education. We have studied important elements of distance education, such as teaching materials, distance learning tools, technology, and teacher’s role. In the last part, we have presented examples of distance education in the world and the forms in which it occurs in Slovenia. In the empirical part, we have studied the methods and tools used by Slovenian students in distance education. We have discovered that there are some differences between students of natural and social sciences and between students of the University of Ljubljana and University of Maribor. Also, we were interested in the problems students were facing during distance education, their level of satisfaction with the concept, and their recommendations about its further implementation.
Ključne besede:Education, Distance Education, Students, Indirect communication, Modern technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici