Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Gubenšek, Eva
(Avtor)
ID
Črepinšek, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Ravber, Miha
(Komentor)
Datoteke:
UN_Gubensek_Eva_2020.pdf
(1,03 MB)
MD5: D5C25D0639C0EF4F12F6D225C75AFE28
PID:
20.500.12556/dkum/33443fd2-f49e-4b4d-b16a-8991d5305933
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.
Ključne besede:
detekcija trkov
,
3D
,
računalniška igra
,
Bullet
,
libGDX
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[E. Gubenšek]
Leto izida:
2020
Št. strani:
VII, 28 f.
PID:
20.500.12556/DKUM-77951
UDK:
004.96:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:
36986883
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EQH0CPCP
Datum objave v DKUM:
03.11.2020
Število ogledov:
893
Število prenosov:
71
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GUBENŠEK, Eva, 2020,
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Gubenšek. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77951
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Influence of deep cryogenic treatment on natural and artificial aging of Al-Mg-Si alloy EN AW 6026
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preverjanje elektrokemijskih lastnosti jekel, pridobljenih s postopkom podhlajevanja
Potencial podhlajevanja za izboljšanje mehanskih lastnosti orodnih jekel
Možnost zamenjave bimetalnih plošč s površinsko obdelanim orodnim jeklom
Novel chitosan/diclofenac coatings on medical grade stainless steel for hip replacement applications
Verpackung mit Kunststoffen
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
3D Collision Detection in the Development of a Computer Game in the libGDX Framework
Opis:
The goal of this thesis was to get familiar with collisions in the virtual world and obtaining the necessary knowledge to be able to implement them. Because collisions were implemented, the thesis is mainly related to the field of programming. The methods used were literature and programming. An important result is that collisions are detected very similarly. The difference is the importance, i.e which collisions are more important to the process. Collisions differ in the preparation of the object for a collision. It is recommended that developers understand what their game is going to be about, and, therefore figure out where they will need collision detection and which ones are important.
Ključne besede:
collision detection
,
3D
,
computer game
,
Bullet
,
libGDX
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj