| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Avtorji:ID Gubenšek, Eva (Avtor)
ID Črepinšek, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ravber, Miha (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Gubensek_Eva_2020.pdf (1,03 MB)
MD5: D5C25D0639C0EF4F12F6D225C75AFE28
PID: 20.500.12556/dkum/33443fd2-f49e-4b4d-b16a-8991d5305933
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.
Ključne besede:detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[E. Gubenšek]
Leto izida:2020
Št. strani:VII, 28 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77951 Novo okno
UDK:004.96:004.42(043.2)
COBISS.SI-ID:36986883 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EQH0CPCP
Datum objave v DKUM:03.11.2020
Število ogledov:893
Število prenosov:71
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
GUBENŠEK, Eva, 2020, Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Gubenšek. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77951
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:3D Collision Detection in the Development of a Computer Game in the libGDX Framework
Opis:The goal of this thesis was to get familiar with collisions in the virtual world and obtaining the necessary knowledge to be able to implement them. Because collisions were implemented, the thesis is mainly related to the field of programming. The methods used were literature and programming. An important result is that collisions are detected very similarly. The difference is the importance, i.e which collisions are more important to the process. Collisions differ in the preparation of the object for a collision. It is recommended that developers understand what their game is going to be about, and, therefore figure out where they will need collision detection and which ones are important.
Ključne besede:collision detection, 3D, computer game, Bullet, libGDX


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici