Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Krašovec, Urška
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Krasovec_Urska_2020.pdf
(740,42 KB)
MD5: 0C7C6A61C1135E2858E954CEAB5F308C
PID:
20.500.12556/dkum/a61b8c4b-3df4-4502-b9a8-25a82abf9507
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomskem delu z naslovom Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju je bilo ugotovljeno, da so otroci, ki so bili vključeni v gibalni program (eksperimentalna skupina), bolje razvili ravnotežje kot otroci, ki te dejavnosti niso izvajali (kontrolna skupina). Uporabljen je bil neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije otrok, starih 3 in 4 leta. Vzorec 33 otrok je bil razdeljen po spolu (16 deklic in 17 dečkov) in glede na skupino (eksperimentalna in kontrolna). Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko. Za obdelavo podatkov, ki smo jih pridobili s pomočjo treh motoričnih testov za ravnotežje, smo uporabili deskriptivno statistiko. Za primerjavo med skupinama smo uporabili metodo analize razlik (t–test za neodvisne vzorce, t-test za odvisne vzorce). Rezultati so pokazali, da je eksperimentalna skupina pri finalnem merjenju dosegla boljše rezultate (GU = 0,344) kot kontrolna skupina (GU = -0,324). Pred in po eksperimentu med skupinama ni bilo statistično značilnih razlik. Ugotovili smo tudi, da so otroci, ki so imeli načrtovano in vodeno dejavnost za razvoj ravnotežja, gibalno učinkovitejši, saj je najnižja vrednost GU finalnega merjenja 0,212, najvišja vrednost GU pa 1,098.
Ključne besede:
predšolski otroci
,
motorične sposobnosti
,
ravnotežje
,
motorični testi
,
vpliv vadbe
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Krašovec]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77948
UDK:
373.2:796.012.266(043.2)
COBISS.SI-ID:
45489155
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EXBKVYGG
Datum objave v DKUM:
11.01.2021
Število ogledov:
1529
Število prenosov:
254
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAŠOVEC, Urška, 2020,
Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Krašovec. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77948
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nadzor mednarodnih komunikacijskih sistemov
Viri podatkov v obveščevalni dejavnosti
Notranji nadzor obveščevalno varnostnih služb
Javni viri v obveščevalno-varnostni dejavnosti
Tajne sodelavke v obveščevalno varnostni dejavnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Twenty years after
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Evaluacija odnosov z javnostmi
Public relations
Digitalni mediji v službi komuniciranja organizacij z javnostmi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Influence of Exercise on the Development of Balance in the Pre-school Period
Opis:
The graduation thesis titled The Influence of Exercise on the Development of Balance in the Preschool Period has found that children included in the exercise programme (the experimental group) developed better balance compared to children who did not participate (the control group). A non-random sample from a concrete population of children aged 3 to 4 was used. A sample of 33 children was divided according to sex (16 girls and 17 boys) and group (experimental and control group). The quantitative method was used for data collection. Data gained with the use of three motor tests for balance was processed using descriptive statistics. A comparison between the groups was made using the method of difference analysis (Independent Samples t Test, Dependent Samples t Test). Results show the experimental group scored a better result in the final measurement (ME = 0.344) than the control group (ME = -0.324). There were no statistically significant differences between the groups before and during the experiment. We have also found that children who had a planned and guided activity for developing balance were more efficient motor-wise considering the fact that the lowest value of the final measurement was ME 0.212 and the highest ME 1.098
Ključne besede:
preschool children
,
motor skills
,
balance
,
motor tests
,
impact of exercise
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj