| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju
Avtorji:ID Krašovec, Urška (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Krasovec_Urska_2020.pdf (740,42 KB)
MD5: 0C7C6A61C1135E2858E954CEAB5F308C
PID: 20.500.12556/dkum/a61b8c4b-3df4-4502-b9a8-25a82abf9507
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju je bilo ugotovljeno, da so otroci, ki so bili vključeni v gibalni program (eksperimentalna skupina), bolje razvili ravnotežje kot otroci, ki te dejavnosti niso izvajali (kontrolna skupina). Uporabljen je bil neslučajnostni vzorec iz konkretne populacije otrok, starih 3 in 4 leta. Vzorec 33 otrok je bil razdeljen po spolu (16 deklic in 17 dečkov) in glede na skupino (eksperimentalna in kontrolna). Za zbiranje podatkov smo uporabili kvantitativno tehniko. Za obdelavo podatkov, ki smo jih pridobili s pomočjo treh motoričnih testov za ravnotežje, smo uporabili deskriptivno statistiko. Za primerjavo med skupinama smo uporabili metodo analize razlik (t–test za neodvisne vzorce, t-test za odvisne vzorce). Rezultati so pokazali, da je eksperimentalna skupina pri finalnem merjenju dosegla boljše rezultate (GU = 0,344) kot kontrolna skupina (GU = -0,324). Pred in po eksperimentu med skupinama ni bilo statistično značilnih razlik. Ugotovili smo tudi, da so otroci, ki so imeli načrtovano in vodeno dejavnost za razvoj ravnotežja, gibalno učinkovitejši, saj je najnižja vrednost GU finalnega merjenja 0,212, najvišja vrednost GU pa 1,098.
Ključne besede:predšolski otroci, motorične sposobnosti, ravnotežje, motorični testi, vpliv vadbe
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Krašovec]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77948 Novo okno
UDK:373.2:796.012.266(043.2)
COBISS.SI-ID:45489155 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EXBKVYGG
Datum objave v DKUM:11.01.2021
Število ogledov:1529
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KRAŠOVEC, Urška, 2020, Vpliv vadbe na razvoj ravnotežja v predšolskem obdobju [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Krašovec. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77948
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Influence of Exercise on the Development of Balance in the Pre-school Period
Opis:The graduation thesis titled The Influence of Exercise on the Development of Balance in the Preschool Period has found that children included in the exercise programme (the experimental group) developed better balance compared to children who did not participate (the control group). A non-random sample from a concrete population of children aged 3 to 4 was used. A sample of 33 children was divided according to sex (16 girls and 17 boys) and group (experimental and control group). The quantitative method was used for data collection. Data gained with the use of three motor tests for balance was processed using descriptive statistics. A comparison between the groups was made using the method of difference analysis (Independent Samples t Test, Dependent Samples t Test). Results show the experimental group scored a better result in the final measurement (ME = 0.344) than the control group (ME = -0.324). There were no statistically significant differences between the groups before and during the experiment. We have also found that children who had a planned and guided activity for developing balance were more efficient motor-wise considering the fact that the lowest value of the final measurement was ME 0.212 and the highest ME 1.098
Ključne besede:preschool children, motor skills, balance, motor tests, impact of exercise


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici