| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije : diplomsko delo
Avtorji:ID Avsec, Klara (Avtor)
ID Močnik, Dijana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Avsec_Klara_2020.pdf (969,26 KB)
MD5: 8E52DA1D0EA7D3D1C8265F687282101F
PID: 20.500.12556/dkum/a9109896-5d17-420c-95b9-9fd2d20aaf53
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Novi mediji in z njimi povezane možnosti digitalne distribucije so povzročili številne spremembe na medijskem trgu, ki so med prvimi prizadele tradicionalna časopisna podjetja in jih prisilile k iskanju inovacij. V teoretičnem delu diplomskega dela najprej proučimo vpliv teh sprememb na oglaševalce, občinstvo in medije same ter povzamemo odziv časopisnih podjetij. Pri tem podrobneje predstavimo večplatformno distribucijo, njen razvoj in učinkovitost. V empiričnem delu z lastno raziskavo in analizo historičnih podatkov ugotavljamo in primerjamo, kako večplatformno distribucijo izvajajo trije osrednji slovenski tiskani dnevniki: Delo, Večer in Dnevnik.
Ključne besede:novi mediji, digitalna distribucija, večplatformna distribucija, tiskani mediji, slovenska časopisna podjetja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Avsec]
Leto izida:2020
Št. strani:VI, 76 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77883 Novo okno
UDK:070:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:36425731 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XF5EA1LG
Datum objave v DKUM:03.11.2020
Število ogledov:918
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
AVSEC, Klara, 2020, Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Avsec. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77883
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.
Začetek licenciranja:18.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How prominent Slovenian newspaper companies respond to the challenges of new media and digital distribution
Opis:New media and related options of digital distribution have caused several changes in the media industry, that have among the first affected traditional newspaper companies and forced them to search for innovation. In the theoretical section of this thesis we first study the impact of these changes on advertisers, audiences, and the media themselves, and summarize the response of newspaper companies. We present multi-platform distribution and its development and success in more detail. In the empirical section, we analyse and compare how multi-platform distribution is carried out by the three main Slovenian printed daily newspapers: Delo, Večer and Dnevnik through our own research and analysis of historical data.
Ključne besede:new media, digital distribution, multiplatform distribution, print media, Slovenian newspaper companies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici