| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Telesna aktivnost in psihološka odpornost vzgojitelja
Avtorji:Kolenc, Neja (Avtor)
Marinšek, Miha (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Tekavc, Janja (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Kolenc_Neja_2020.pdf (648,13 KB)
MD5: 95DEF04079273DA3BE01BBF8DD49FD9F
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo želeli raziskati povezanost redne telesne aktivnosti s psihološko odpornostjo pri vzgojiteljih in pomočnikih vzgojiteljev predšolskih otrok. S pomočjo deskriptivne metode raziskovanja smo raziskali vzorec 79 anketirancev in podatke kvantitativno obdelali. Tako smo pridobili pomembne ugotovitve o količini telesne aktivnosti in psihološke odpornosti, ki odlikuje anketirane vzgojitelje. Do ugotovitev smo prišli prek Mednarodnega vprašalnika telesne aktivnosti (International psysical activity questionnaire), ki nam nudi standardno kategorizacijo telesne aktivnosti na nizko, zmerno in visoko telesno aktivne posameznike, ter prek Lestvice psihološke odpornosti (Brief Resilience Scale), prek katere pridemo do standardnih kategorij psihološke odpornosti (nizka, normalna in visoka). Na podlagi razvrstitve anketirancev v kategorije in dobljenih rezultatov smo ugotovili, da sta telesna aktivnost in psihološka odpornost zmerno povezani, kar smo podkrepili tudi z izsledki iz literature. Z raziskavo smo posledično ob preverjanju količine in intenzivnosti telesne aktivnosti prišli tudi do zaključka, da se pedagoški delavci v vrtcih gibljejo v skladu z veljavnimi smernicami. Kar zadeva psihološko odpornost, pa lahko po obdelavi podatkov izpeljemo sklep, da med različno starimi vzgojitelji oziroma vzgojitelji, ki poučujejo v različnih starostnih skupinah, ni razlik.
Ključne besede:čuječnost, psihološka odpornost, stres, stresor, telesna aktivnost
Leto izida:2020
Založnik:[N. Kolenc]
Izvor:Maribor
UDK:796:373.2.011.3-051:304.35(043.2)
COBISS_ID:37985539 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L0VWWKAN
Število ogledov:309
Število prenosov:98
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:17.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Physical activity and psychological resilience of the educator
Opis:In my thesis we wish to get to know the connection between the regular physical activity and psycological resilience of educators and educator assistants working with preschool children. By means of descriptive research method we explored the sample of 79 respondents and quantitatively processed all data obtained. On the above mentioned basis we got important findings regarding the quantity of physical activity and quantity of psychological resilience of respondents included. We obtained the findings by means of the International psysical activity questionnaire which enables the standard categorization of physical activity i.e. low, moderate and high physically active individuals as well as by means of the Brief Resilience Scale enabling the standard categories of psychological resilience i.e. low, normal and high. On the basis of respondent classification on categories and obtained results it could be determined that physical activity and psychological resilience are moderately connected which could be supported by findings in literature. Consequently, on the basis of checking the quantity and intensity of physical activity we found out that educators and assistants in kindergartens are active in accordance with any and all valid guidelines. As regards psychological resilience it could be concluded that are no difference between educators of different age who teach children in different age gropus.
Ključne besede:mindfullness, psychological resilience, stress, stressor, physical activity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici