Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza mednarodne distribucije japonskih avtomobilov
Avtorji:
ID
Slemenšek, Tomaž
(Avtor)
ID
Logožar, Klavdij
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Slemensek_Tomaz_2020.pdf
(1,29 MB)
MD5: C8B5BEE410F9F5484FAC6E9097BB350E
PID:
20.500.12556/dkum/27bf5d47-5a7f-464e-b97f-e807d3ed06ed
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V današnjem svetu se srečujemo s hitrim razvojem novih tehnologij kot tudi postopkov za čim učinkovitejše potovanje dobrin znotraj podjetij in zunaj njih. Distribucija je del logistike in logističnega procesa, ki sledi prodaji proizvedenih dobrin. Distribucija se v mednarodnem okolju vedno hitreje izvaja preko iskanja najprimernejših kanalov in sredstev za doseganje cilja. Tukaj ugotavljamo najpomembnejše skupine prevoza in primerjamo, kateri način je najbolj primeren za prevoz proizvedenih dobrin glede na tip dobrine, dolžino prevoza in strošek prevoza. Del našega dela je bila opredelitev pojma avtomobilske industrije kot tudi predstaviti državo distributerko, to je Japonska. Japonska je tretje največje gospodarstvo na svetu, poznana je kot zelo tehnološko razvita država z bogato kulturo in zgodovino. Na Japonskem je avtomobilska industrija močno razvita, ima veliko mednarodnih podjetij, ki nastopajo na trgu avtomobilov, ti pa ne le izvažajo svojih proizvodov, ampak jih tudi proizvajajo na različnih regionalnih trgih. V tem magistrskem delu smo s pomočjo analize podatkov, ki smo jih pridobili iz knjižnih in internetnih virov, opredelili logistiko, avtomobilsko industrijo, predstavili Japonsko in njene gospodarske značilnosti, japonsko avtomobilsko industrijo ter nazadnje prikazali distribucijo japonskih vozil po svetu s številkami.
Ključne besede:
Japonska
,
logistika
,
distribucija
,
mednarodna menjava
,
avtomobilska industrija
,
mednarodna distribucija
,
gospodarska gibanja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Slemenšek]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77836
UDK:
658.7
COBISS.SI-ID:
42039811
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:HOQF2EW5
Datum objave v DKUM:
10.12.2020
Število ogledov:
1183
Število prenosov:
145
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SLEMENŠEK, Tomaž, 2020,
Analiza mednarodne distribucije japonskih avtomobilov
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Slemenšek. [Dostopano 23 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77836
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Uvajanje novega izdelka na trg
Razvijanje digitalnih izdelkov
Marketinški vidiki klasificiranja izdelkov
Problemi, s katerimi se srečujejo predstavniki starejše generacije pri uporabi sodobnih digitalnih izdelkov
Večkriterijsko reševanje problemov pri uvajanju novih izdelkov na tržišče v podjetju Krka d. d.
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Uvajanje novega izdelka na trg primer D&S inštrukcije
Uvajanje novega izdelka na svetovni trg
Razvoj izdelkov na primeru izbranega podjetja
Pomen zvestobe blagovni znamki pri uvajanju nove družine izdelkov na trg bele tehnike
Uvajanje novega izdelka na trg na primeru podjetja Medis
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
16.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of international distribution of japanese cars
Opis:
In the modern world we face fast advancements in new technologies as well as procedures for more efficient goods distribution within companies and outside them. Distribution is a part of logistics process which follows sale of a product. In international environment, distribution is being done much faster due to efficient use of most appropriate distribution chanells as well as chooshing suitable means of transport to reach target destination. Here we define the means of transport and compare them to see which kind of transport is most suitable for the type of product and also the fastest and the cheapest at the same time. A part of this paper was defining a concept of automobile industry and we also presented the distributing country, Japan. In the global scale Japan is the third biggest economy, we know it as a technologically advanced country with rich culture and history. Japanese automobile industry is highly advanced, it has a lot of international companies that produce vehicles. These companies don't only export their products but they also produce them in foreign regional markets. In this paper we used analisys of data, which we obrained from the internet and books, and defined logistics, automobile industry, we presented Japan and it's economic characteristics, it's automobile industry and at the end we also gave actual information of global japanese vehicle distribution, presented with numbers.
Ključne besede:
Japan
,
logistics
,
distribution
,
international trade
,
automobile industry
,
international distribution
,
economic trends
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj