| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Protikadilsko osveščanje mladih kot del digitalnega socialnega marketinga
Avtorji:ID Pelaj, Edona (Avtor)
ID Korez Vide, Romana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Pelaj_Edona_2020.pdf (1,01 MB)
MD5: 95FE3EC71F50B8C3F22D54253CF0AC4C
PID: 20.500.12556/dkum/eca71002-341d-464a-b7cb-4dca7fc4eeda
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Družbeni problemi za vsako družbo na svetu predstavljajo nenehno skrb. Načini njihove obravnave vplivajo na njihovo prepoznavanje in na odnos do njih oz. razmišljanje o njih. Revščina, bolezni in diskriminacije so v vseh družbah prisotni že stoletja. Epidemija tobaka je ena največjih groženj zdravju, s katero se svet sooča. Letno vodi do smrti več milijonov ljudi, pri čemer je več kot 80 % teh posledica neposredne uporabe tobaka, preostale smrti pa so posledica izpostavljenosti tobaku oz. pasivnega kajenja. Ciljna skupina oglaševanja tobačne industrije so predvsem mladi. Kljub temu da predstavniki podjetij iz te panoge trdijo, da ne uporabljajo oglaševanja, s katerim ciljajo na mlade kupce, nedavno razkriti podatki kažejo ravno nasprotno. Zato smo se v magistrskem delu osredotočili na problematiko uporabe tobaka med mladimi in iskanje ustrezne komunikacijske strategije pri osveščanju mladih o nevarnostih tobaka. Več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja splet. Ko smo v magistrskem delu iskali ustrezno komunikacijsko strategijo, smo ugotovili, da so mladi glede uporabe spleta še vedno vodilna družbena skupina. Mladi, stari med 15 in 24 let, namreč predstavljajo skoraj četrtino vseh uporabnikov spleta na svetu. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili teoriji o socialnem in digitalnem marketingu, v empiričnem delu pa smo ugotavljali, kakšna je razširjenost kajenja in uporabe spleta med mladimi, predvsem v starostni skupini 16–24 let, v svetu, Evropi in Sloveniji. V magistrskem delu je predstavljena tudi protikadilska strategija digitalnega komuniciranja za države EU, katere cilj je doseči mlade v starostni skupini 16–24 let.
Ključne besede:socialni marketing, digitalni marketing, družbena omrežja, kajenje, mladi, protikadilsko osveščanje.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Pelaj]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77601 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:36470787 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UMW0DAOG
Datum objave v DKUM:10.11.2020
Število ogledov:921
Število prenosov:129
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PELAJ, Edona, 2020, Protikadilsko osveščanje mladih kot del digitalnega socialnega marketinga [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : E. Pelaj. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77601
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Anti-Smoking awareness raising of youth as a part of digital social marketing
Opis:Social problems are a constant concern for every society in the world. Poverty, disease and discrimination have been present in all societies for centuries. The tobacco epidemic is one of the greatest health threats facing the world. It leads to the deaths of millions of people every year. More than 80% of these deaths are due to the direct use of tobacco, and the remaining deaths are due to exposure to tobacco or passive smoking. The main target audience of tobacco industry are mainly young people. Even though representatives of companies in this industry claim that they do not use advertising aimed at young customers, the recently disclosed data show just the opposite. Therefore, in the master's thesis we focused on the issue of tobacco use among young people and the search for an appropriate communication strategy in raising awareness of young people about the dangers of tobacco. More than half of the world's population is online. In the search for an appropriate communication strategy, we found in the master's thesis that young people are still the leading group in the use of the Internet. Young people between the ages of 15 and 24 make up almost a quarter of all web users in the world. The master's thesis is divided into theoretical and empirical part. In the theoretical part, we presented the theories of social marketing and digital marketing. In the empirical part, we determined the prevalence of smoking and the prevalence of Internet use in the world, Europe and Slovenia among young people, especially in the age group 16-24 years. The master's thesis also presents the anti-smoking strategy of digital communication for EU countries, where the goal is to reach young people in the age group 16-24.
Ključne besede:social marketing, digital marketing, social media, smoking, youth, antismoking awareness.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici