Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Problematika železniških pragov : projektna naloga
Avtorji:
ID
Meh, Klemen
(Avtor)
ID
Uranjek, Mojmir
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Meh_Klemen_2020.pdf
(2,31 MB)
MD5: 404B1086235CD8067E27844CB56F138F
PID:
20.500.12556/dkum/c4723c34-9582-4ab6-bb0c-edaa42a6cd7d
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Organizacija:
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:
V projektni nalogi so predstavljeni rezultati sinhronizacije dveh različnih meritev (merilne tehtnice ter meritve kinematičnih in mehanskih parametrov odziva praga). Raziskava predstavlja majhen prispevek k CRP projektu, ki se ukvarja z izdelavo inovativnega železniškega praga. Ukvarjali smo se z vrednotenjem zunanje obtežbe na enem merilnem mestu na progi Divača−Koper. Končni rezultat raziskave je grafična predstavitev sinhroniziranih rezultatov dveh meritev. Ugotovili smo, da se sinhronizirane meritve ujemajo s splošnimi zakonitostmi dinamike konstrukcij pri diskretnih sistemih z več prostostnimi stopnjami, kjer maksimumi količin ne nastopajo vsi v istem času. Posledično največja obtežba na prag nastopi v situacijah, ko obravnavani prag prevzame večino obtežbe osi.
Ključne besede:
vlakovna kompozicija
,
tirnica
,
železniški pragovi
,
degradacija tolčenca
,
dinamične obremenitve
,
relaksacija tirne grede
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[K. Meh]
Leto izida:
2020
Št. strani:
IX, 33 f.
PID:
20.500.12556/DKUM-77484
UDK:
624
COBISS.SI-ID:
32505603
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GEV6FZQK
Datum objave v DKUM:
01.09.2020
Število ogledov:
1374
Število prenosov:
333
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FG
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MEH, Klemen, 2020,
Problematika železniških pragov : projektna naloga
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Meh. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77484
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Rak jajčnikov
Sistemsko zdravljenje tumorjev jajčnikov
Smernice za kirurško zdravljenje bolnic z rakom jajčnikov
Prikaz bolnice z rakom jajčnikov s komentarji
Odkrivanje raka jajčnikov in vloga splošnega zdravnika
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂimportance of cancer stem cells and epithelial-mesenchymal transition in the progression of non-small cell lung cancer
Usefulness of immunohistochemically determined epidermal growth factor receptor mutations in lung cancer
Predictive value of some ultrasound characteristics of thyroid nodules by using a mathematical model for analyzing ultrasound images
Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč
Study of phosphatidylethanolamine N-methyltransferase gene expression in non-small cell lung cancer tissue
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
01.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A problematic of railway sleepers
Opis:
In this project work the results of synchronization of two different measurements are presented, i.e. measurement using measuring scales, and measurement of kinematic and mechanical parameters of the railway sleeper response. The research represents a small contribution to the CRP project, which deals with the production of an innovative railway sleeper. We were engaged in the evaluation of external load at one measuring point on the railway line Divača-Koper. We gave the final result of the research as a graphical presentation of the synchronized results of the two measurements. We found that synchronized measurements correspond to the general laws of structural dynamics of discrete systems with multi degrees of freedom, where the maxima of quantities do not occur simultaneously. Consequently, the maximum load on the railway sleeper occurs at the moment when it takes over the majority of the axle load.
Ključne besede:
train composition
,
rail
,
railway sleepers
,
beat degradation
,
dynamic loads
,
relaxation of railway ballast
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj