| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Problematika železniških pragov : projektna naloga
Avtorji:ID Meh, Klemen (Avtor)
ID Uranjek, Mojmir (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Meh_Klemen_2020.pdf (2,31 MB)
MD5: 404B1086235CD8067E27844CB56F138F
PID: 20.500.12556/dkum/c4723c34-9582-4ab6-bb0c-edaa42a6cd7d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:V projektni nalogi so predstavljeni rezultati sinhronizacije dveh različnih meritev (merilne tehtnice ter meritve kinematičnih in mehanskih parametrov odziva praga). Raziskava predstavlja majhen prispevek k CRP projektu, ki se ukvarja z izdelavo inovativnega železniškega praga. Ukvarjali smo se z vrednotenjem zunanje obtežbe na enem merilnem mestu na progi Divača−Koper. Končni rezultat raziskave je grafična predstavitev sinhroniziranih rezultatov dveh meritev. Ugotovili smo, da se sinhronizirane meritve ujemajo s splošnimi zakonitostmi dinamike konstrukcij pri diskretnih sistemih z več prostostnimi stopnjami, kjer maksimumi količin ne nastopajo vsi v istem času. Posledično največja obtežba na prag nastopi v situacijah, ko obravnavani prag prevzame večino obtežbe osi.
Ključne besede:vlakovna kompozicija, tirnica, železniški pragovi, degradacija tolčenca, dinamične obremenitve, relaksacija tirne grede
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Meh]
Leto izida:2020
Št. strani:IX, 33 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77484 Novo okno
UDK:624
COBISS.SI-ID:32505603 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:GEV6FZQK
Datum objave v DKUM:01.09.2020
Število ogledov:1374
Število prenosov:333
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
MEH, Klemen, 2020, Problematika železniških pragov : projektna naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Meh. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77484
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:01.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:A problematic of railway sleepers
Opis:In this project work the results of synchronization of two different measurements are presented, i.e. measurement using measuring scales, and measurement of kinematic and mechanical parameters of the railway sleeper response. The research represents a small contribution to the CRP project, which deals with the production of an innovative railway sleeper. We were engaged in the evaluation of external load at one measuring point on the railway line Divača-Koper. We gave the final result of the research as a graphical presentation of the synchronized results of the two measurements. We found that synchronized measurements correspond to the general laws of structural dynamics of discrete systems with multi degrees of freedom, where the maxima of quantities do not occur simultaneously. Consequently, the maximum load on the railway sleeper occurs at the moment when it takes over the majority of the axle load.
Ključne besede:train composition, rail, railway sleepers, beat degradation, dynamic loads, relaxation of railway ballast


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici