| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Mnenja študentov predšolske vzgoje o kompetencah za komunikacijo s starši predšolskih otrok
Avtorji:ID Mencigar, Nina (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mencigar_Nina_2020.pdf (723,40 KB)
MD5: F556EAE267B1303348CA1D1843C374B6
PID: 20.500.12556/dkum/0399ea6a-6036-4f9e-b7ba-47d5d0e59ea4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo Mnenja študentov predšolske vzgoje o kompetencah za komunikacijo s starši predšolskih otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni študijski program Predšolske vzgoje, pomen prakse kot izkustveno učenje in vloga mentorja. V nadaljevanju so opredeljene in predstavljene teorije kompetenc in kompetence po ravneh: splošne, ključne in specifične kompetence, ter kompetence študentov. Sledi opredelitev širokega pojma komunikacije kot izmenjave informacij med dvema ali več sogovorniki in delitev le-tega na dva podsistema, verbalno in neverbalno komunikacijo. Na koncu je predstavljena komunikacija pri sodelovanju s starši. V empiričnem delu je bilo z anketnim vprašalnikom raziskano, ali se študenti vseh treh Pedagoških fakultet v Sloveniji čutijo dovolj kompetentne na področju komunikacije, kako ocenjujejo svoje komunikacijske spretnosti in ali se čutijo dovolj kompetentne za komunikacijo s starši predšolskih otrok. Na vzorcu 69 študentov je bila izvedena raziskava, podatki so bili obdelani in interpretirani s pomočjo statističnega programa SPSS.
Ključne besede:študijski program predšolska vzgoja, kompetence, komunikacija, komunikacija pri sodelovanju s starši, komunikacijske spretnosti.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Mencigar]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77349 Novo okno
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:33701123 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XC0YDNVY
Datum objave v DKUM:27.10.2020
Število ogledov:1064
Število prenosov:172
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MENCIGAR, Nina, 2020, Mnenja študentov predšolske vzgoje o kompetencah za komunikacijo s starši predšolskih otrok [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mencigar. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77349
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The opinions of preschool education students about the competence of communicating with parents of preschool children
Opis:The diploma paper The opinions of preschool education students about the competence of communicating with parents of preschool children consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part introduces the study programme of Preschool education, the importance of praxis as experiential learning and mentor’s role. Next, the competence theories and levels of competences are listed and determined: basic, key and specific competences as well as the students' competences. It is followed by the definition of the term communication as an exchange between two or more individuals and the division into two subsystems; verbal and nonverbal communication. Last, the communication when cooperating with parents is introduced. The empirical part is based on a questionnaire, which was carried out in all three Faculties of Pedagogy in Slovenia, about whether the students feel competent enough in the area of communication, how good their communication skills are and whether they feel competent enough to communicate with the parents of preschool children. The research was carried out on a sample of 69 students, the data were analysed and interpreted with the help of the statistical programme SPSS.
Ključne besede:Study programme preschool education, competence, communication, communication when cooperating with parents, communication skills


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici