| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Avtorji:ID Hameršak, Klara (Avtor)
ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Hamersak_Klara_2020.pdf (1,10 MB)
MD5: 0AE4D6A0FE0CD13E94411B79E794CCBC
PID: 20.500.12556/dkum/5380f0da-3784-4aa9-b06b-6794d267d7de
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Ključne besede:odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Hameršak]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77341 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:40566531 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WTHJIFRD
Datum objave v DKUM:02.12.2020
Število ogledov:1134
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
HAMERŠAK, Klara, 2020, Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Hameršak. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77341
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:27.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of product's visual image on the purchase decision
Opis:What do we notice about the product at first? Is this visual image of the product, is this its design, its graphics, its colors or the material, from which this product is made? There is wide spectre of different product visual images and the customer's eyes mostly stops at colorful and interesting images of the product. It is known fact, that the good visual image of product is great factor to customer to start thinking about the product and motivates him to buy it. In first part of my graduation project (theoretical part) I established what visual image is and made description of packaging, where I classified also about different functions of it and which packaging we know. Alongside packaging we have to notice also communicational elements of packaging like colours, material, graphics, design, shape, dimensions and writings on it. In second theoretical part I disscussed about presentation of purchasing decisions – about what kinds of these we know, what are their course and what are their post-purchasing reactions. At the end of theoretical part I defined the connection between product visual image and its influence on phases of purchasing decision. In the second part of my graduation project I conducted research, where I wanted to confirm or discard the hypotheses. To obtain data, we used the survey questionnaire method, in which 102 adult respondents in three different age groups participated. Through the research, we presented to the respondents three categories of products, from which they had to choose one product that attracted them according to the visual image or they had some other reason for their choice, which they stated under each product category. Through research, we found that a good visual image of a product is important in certain categories but not in others.
Ključne besede:customer, product, packaging, purchasing decision, design, visual image


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici