Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
Avtorji:
ID
Hameršak, Klara
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Hamersak_Klara_2020.pdf
(1,10 MB)
MD5: 0AE4D6A0FE0CD13E94411B79E794CCBC
PID:
20.500.12556/dkum/5380f0da-3784-4aa9-b06b-6794d267d7de
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu. V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja. V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne.
Ključne besede:
odjemalec
,
izdelek
,
embalaža
,
nakupno odločanje
,
dizajn
,
vizualna podoba.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Hameršak]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77341
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
40566531
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WTHJIFRD
Datum objave v DKUM:
02.12.2020
Število ogledov:
1134
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HAMERŠAK, Klara, 2020,
Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Hameršak. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77341
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
GoForMura
Az erdőgazdálkodás perspektívái védett ártéri erdőkben
Smjernice za gospodarenje i očuvanje poplavnih šuma
Perspektiven für Waldbewirtschaftung und Naturschutz in Auwäldern
Poplavni, močvirni in obrežni gozdovi v Sloveniji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Monitoring gozdnih habitatov v Sloveniji in v deželah Skandinavskega polotoka
Gozdna tipologija in kartiranje vegetacije
Monitoring strukturne pestrosti gozdnih habitatnih tipov Nature 2000 s podatki gozdnih inventur
Gozdarske raziskovalne ploskve in stalne vzorčne ploskve na območjih Natura 2000 na Slovenskem
Popis flore na ekstenzivnih travnikih izbranega območja pri Kobilju
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
27.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of product's visual image on the purchase decision
Opis:
What do we notice about the product at first? Is this visual image of the product, is this its design, its graphics, its colors or the material, from which this product is made? There is wide spectre of different product visual images and the customer's eyes mostly stops at colorful and interesting images of the product. It is known fact, that the good visual image of product is great factor to customer to start thinking about the product and motivates him to buy it. In first part of my graduation project (theoretical part) I established what visual image is and made description of packaging, where I classified also about different functions of it and which packaging we know. Alongside packaging we have to notice also communicational elements of packaging like colours, material, graphics, design, shape, dimensions and writings on it. In second theoretical part I disscussed about presentation of purchasing decisions – about what kinds of these we know, what are their course and what are their post-purchasing reactions. At the end of theoretical part I defined the connection between product visual image and its influence on phases of purchasing decision. In the second part of my graduation project I conducted research, where I wanted to confirm or discard the hypotheses. To obtain data, we used the survey questionnaire method, in which 102 adult respondents in three different age groups participated. Through the research, we presented to the respondents three categories of products, from which they had to choose one product that attracted them according to the visual image or they had some other reason for their choice, which they stated under each product category. Through research, we found that a good visual image of a product is important in certain categories but not in others.
Ključne besede:
customer
,
product
,
packaging
,
purchasing decision
,
design
,
visual image
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj