Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zaznavanje embalaže tobačnih izdelkov s strani odjemalcev
Avtorji:
ID
Rakuša, Nika
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Rakusa_Nika_2020.pdf
(911,56 KB)
MD5: 044B6172C9927260B67F5B5AA6B56FD1
PID:
20.500.12556/dkum/6d3e7ab8-f9a5-4bf1-b493-3f3a83af717c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Embalaža predstavlja danes veliko več kot zgolj varovanje izdelka. Je orodje za privlačenje pozornosti odjemalcev, posredovanje informacij o izdelku in nazadnje povzroča tudi učinke, ki vplivajo na nakupne odločitve. Obenem opravlja različne funkcije, da bi zadovoljila potrebe vseh, ki pridejo v stik z izdelkom, zato je pri njenem načrtovanju treba upoštevati različne dejavnike. Ker se je z razvojem izdelkov pojavilo veliko različnih vrst embalaže, lahko to razvrščamo po različnih kriterijih. Kako pomembna je, pa lahko opazimo pri vseh vidikih marketinškega spleta, še posebej veliko vlogo pa igra pri komuniciranju z odjemalci. Z uvedbo enotne embalaže tobačnih izdelkov pa gremo v razvoju embalaže nazaj, saj so bili odstranjeni ali spremenjeni vsi komunikacijski elementi, ki v odjemalcih vzbudijo željo po izdelku. Cilj naloge je bil torej raziskati, kakšna je enotna embalaža tobačnih izdelkov in kako jo odjemalci zaznavajo. Rezultati naše raziskave kažejo, da se polovica anketiranih zaveda pravega osnovnega namena embalaže, da pri nakupu tobačnih izdelkov najprej opazijo barvo embalaže, čeprav jim privlačen videz v tem primeru ni tako pomemben in da enotna embalaža vzbuja več negativnih kot pozitivnih asociacij. Prav tako so mnenja, da embalaža ne vpliva toliko na nakup tobačnih izdelkov.
Ključne besede:
enotna embalaža
,
tobačni izdelki
,
zaznavanje
,
odjemalci
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Rakuša]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77337
UDK:
366
COBISS.SI-ID:
39092739
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BRCMB4PH
Datum objave v DKUM:
24.11.2020
Število ogledov:
999
Število prenosov:
90
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RAKUŠA, Nika, 2020,
Zaznavanje embalaže tobačnih izdelkov s strani odjemalcev
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Rakuša. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77337
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Konstruiranje nadgradnje gasilskega vozila
Parametrična analiza prepustnosti delcev avksetičnih filtrov
Numerična simulacija vstavitve žilne opornice
Numerični izračun linearnega generatorja
Konstruiranje prednjega traktorskega nakladalnika
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vpliv konstrukcijskih parametrov na dobo trajanja zračne vzmeti
Akustične lastnosti ukulel
Numerično modeliranje viskoelastičnih materialov
Mejna nosilnost vijačenih stikov
Preučevanje elektroporacije na gomolju krompirja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Customer perception of tobacco products packaging
Opis:
Nowadays, packaging is much more than just protecting a product. It is a tool for attracting the customers, providing product information and last but not least also influencing on purchasing decisions. At the same time, they perform functions to meet the needs of all who have been proud to be in contact with the product, so it is important when planning the packaging several different factors need to be considered. Because we have developed many different types of packaging for different products, we can classify them according to different criteria. How important it is, it can be seen in all aspects of the marketing web, and what is more, they play even a greater role in dealing with customers. With the introduction of plain packaging for tobacco products, we are moving back in the development of packaging, as all communication elements that have aroused the desire of production in customers, have been removed or changed. The aim of the task was to investigate how the plain packaging of tobacco products influences on customers’ perception. The results of our research show that half of the interviewees were aware of the meaning of packaging that when buying tobacco products, they first notice the colour of the packaging, even though in this case the attractive packaging is not that important, however the plain packaging evoked more negative than positive associations. They also believe that packaging does not have a strong effect on purchasing the tobacco products.
Ključne besede:
plain packaging
,
tobacco products
,
perception
,
customers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj