| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
Avtorji:ID Fartek, Monika (Avtor)
ID Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Fartek_Monika_2021.pdf (2,36 MB)
MD5: 3499AB2D4B9F7A3A7A80F9A83E09ADD5
PID: 20.500.12556/dkum/102cdf89-bf2d-4225-b6d0-26a182750071
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Tržno komuniciranje je v današnjem času prisotno vedno in vsepovsod. Navadili smo se na konstantno prejemanje informacij in nenehni izpostavljenosti oglasom. Zato ne gre več za vprašanje, ali naj podjetje uporablja tržno komuniciranje, ampak gre za vprašanje, kako naj posamezno podjetje uporablja tržno komuniciranje, da bo izstopalo iz množice in tako postalo prepoznavno. V delu diplomskega projekta smo preučili teorijo marketinga. Podrobneje smo preučili in predstavili tržno komuniciranje. S pomočjo pridobljenega znanja smo preučili tržno komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o. Po kratki predstavitvi podjetja smo razčlenili in predstavili tržno komuniciranje. V okviru praktičnega dela diplomskega seminarja smo opravili anketo. Ugotovili smo, da ima podjetje Spar Slovenija d. o. o. zelo razvito in učinkovito tržno komuniciranje.
Ključne besede:tržno komuniciranje, podjetje Spar Slovenije d. o. o., blagovne znamke
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Fartek]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77335 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:59920131 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZHCYNQNM
Datum objave v DKUM:16.04.2021
Število ogledov:1193
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
FARTEK, Monika, 2020, Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o. [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Fartek. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77335
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Nemški jezik
Naslov:Marketing communication within the company Spar Slovenija d. o. o.
Opis:Marketingkommunikation ist heutzutage omnipräsent. Wir haben uns daran gewöhnt immer und überall Informationen zu bekommen und ständiger Werbung ausgesetzt zu sein. Daher stellt sich nicht mehr die Frage, ob das Unternehmen Marketingkommunikation nutzen sollte, sondern wie sie zu nutzen um sich von der Masse abzuheben und somit erkennbar zu werden . Im Diplomseminar haben wir die Theorie des Marketings studiert. Wir haben die Marketingkommunikation genauer untersucht und präsentiert. Anschließend haben wir mit dem erworbenen Wissen die Marketingkommunikation der Firma Spar Slowenien d. o. o. studiert. Nach einer kurzen Präsentation des Unternehmens wird die Marketingkommunikation analysiert und präsentiert. Im Rahmen des praktischen Teils des Diplomseminars wurde eine Umfrage durchgeführt. Wir haben festgestellt, dass die Marketingkommunikation der Firma Spar Slowenien d. o. o. hochentwickelt und effektiv ist.
Ključne besede:Marketingkommunikation, Spar Slowenien d. o. o., Warenmarke


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici