| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Avtorji:ID Tomić, Anita (Avtor)
ID Milfelner, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Tomic_Anita_2020.pdf (968,26 KB)
MD5: 0509B99688D5D2DBC6896640E7D2C241
PID: 20.500.12556/dkum/5040b93b-a396-41a6-88ad-a4605d6465bb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Ključne besede:Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[A. Tomić]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-77322 Novo okno
UDK:659.3
COBISS.SI-ID:40318467 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XJXSSIXJ
Datum objave v DKUM:01.12.2020
Število ogledov:1478
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TOMIĆ, Anita, 2020, Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Tomić. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77322
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:26.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital media marketing communication support- the case of Čas za kavo brand
Opis:Marketing communication is an extremely important marketing activity. We use it to establish contact with customers and other companies. However, communication with the help of digital media and the use of various digital channels is becoming more widespread, which is used by practically every company. The use of social networks has become inevitable and urgently needed for customers. The discussed Čas za kavo brand is skilled in digital marketing communication and mostly uses social networks for communication. The main network they use is Instagram, which as a network is on the rise when used among customers. The brand regularly maintains contact with its customers and uses advertising and sales promotion the most, out of all marketing tools. They adjust the products and the sales themselves according to the wishes of the customers and include them in the construction of the brand from the very beginning. The main face of the brand and the opinion leader is the founder Nina Štefe, who based and created the brand on an Instagram profile.
Ključne besede:Marketing communication, digital media, social networks, Instagram, Čas za kavo.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici