Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Avtorji:
ID
Tomić, Anita
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Tomic_Anita_2020.pdf
(968,26 KB)
MD5: 0509B99688D5D2DBC6896640E7D2C241
PID:
20.500.12556/dkum/5040b93b-a396-41a6-88ad-a4605d6465bb
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Ključne besede:
Marketinško komuniciranje
,
digitalni mediji
,
družbena omrežja
,
Instagram
,
Čas za kavo.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Tomić]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77322
UDK:
659.3
COBISS.SI-ID:
40318467
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XJXSSIXJ
Datum objave v DKUM:
01.12.2020
Število ogledov:
1478
Število prenosov:
168
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
TOMIĆ, Anita, 2020,
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Tomić. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77322
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Tehnološka zasnova orodja za tlačno litje aluminijevih zlitin
Konstruiranje orodja za tlačno litje aluminijevih odlitkov
Izdelava in optimizacija orodja za tlačno litje aluminijevih odlitkov
Postopek konstruiranja orodja za tlačno litje aluminija
Konstrukcija orodja za tlačno litje prokrova elektromotorja iz aluminija
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Karakterizacija zlitine AlSi7Mg0,3
Fizikalno-metalurški vidiki vpliva elementov na tvorbo kvazikristalov v zlitinah Al-Mn
Numerična simulacija strjevanja aluminija pri tlačnem litju
Optimizacija večgnezdnega orodja za tlačno litje diskastih aluminijastih izdelkov
Analiza obrabe obezilnih orodij za tlačno lite izdelke iz aluminija
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
26.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Digital media marketing communication support- the case of Čas za kavo brand
Opis:
Marketing communication is an extremely important marketing activity. We use it to establish contact with customers and other companies. However, communication with the help of digital media and the use of various digital channels is becoming more widespread, which is used by practically every company. The use of social networks has become inevitable and urgently needed for customers. The discussed Čas za kavo brand is skilled in digital marketing communication and mostly uses social networks for communication. The main network they use is Instagram, which as a network is on the rise when used among customers. The brand regularly maintains contact with its customers and uses advertising and sales promotion the most, out of all marketing tools. They adjust the products and the sales themselves according to the wishes of the customers and include them in the construction of the brand from the very beginning. The main face of the brand and the opinion leader is the founder Nina Štefe, who based and created the brand on an Instagram profile.
Ključne besede:
Marketing communication
,
digital media
,
social networks
,
Instagram
,
Čas za kavo.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj