Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev
Avtorji:
ID
Rogan, Belinda
(Avtor)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Rogan_Belinda_2020.pdf
(1,40 MB)
MD5: D9E071F26637BEDB206E44151B07FFE4
PID:
20.500.12556/dkum/68f4903f-5063-4a6d-aa05-7f4d0e1c3c07
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem projektu obravnavamo embalažo in njeno vlogo pri nakupnih odločitvah odjemalcev. V današnjem času je na trgu več tisoč različnih vrst embalaže, njenih ponudnikov in posledično veliko konkurence, zato morajo proizvajalci dodobra poznati odjemalca in poskrbeti, da s svojo embalažo čim bolj pritegnejo njegovo pozornost. Pomembna je pravilna izbira komunikacijskih elementov embalaže, saj ti vplivajo na odjemalca in njegove občutke. Embalaža ne vpliva samo na nakupne odločitve, ampak tudi na okolje. Količina odpadne embalaže se vsako leto povečuje, zato je pomembno, da se z njo ravna čim bolj ekološko. Za uspešno zadovoljevanje odjemalčevih potreb je potrebno poznavanje štirih vrst dejavnikov, ki vplivajo na nakupne odločitve, in poznati delovanje petstopenjskega procesa nakupnega odločanja. Projekt smo zaključili z analizo embalaže petih različnih znamk čokolade. S teoretičnega vidika smo primerjali njihove komunikacijske elemente. Kljub temu da gre za podobne izdelke, se njihova embalaža precej razlikuje v izbiri materiala, oblike, barv, ilustracij in besedila.
Ključne besede:
embalaža
,
odjemalec
,
proizvajalec
,
nakupna odločitev
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[B. Rogan]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77228
UDK:
658.7
COBISS.SI-ID:
33292291
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GO6HGHI1
Datum objave v DKUM:
20.10.2020
Število ogledov:
956
Število prenosov:
144
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROGAN, Belinda, 2020,
Vloga embalaže v nakupnih odločitvah odjemalcev
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Rogan. [Dostopano 27 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77228
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nursing care of patients with breast cancer
Nursing care of pacients after robotic prostatectomy
PALLIATIVE CARE OF PATIENTS WITH ADVANCED CANCER OF THE ESOPHAGUS
PSYCHOLOGICAL EXPERIENCE OF PREGNANT WOMEN WITH BREAST CANCER
NURSING CARE OF PATIENTS WITH SYSTEMIC LUPUS ERYTHEMATOSUS
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Fear and anxiety of breast cancer patients
ǂThe ǂrole of nursing care during treatment and rehabilitation in patients with breast cancer
Leptomeningeal carcinomatosis and breast cancer
Chronic pain treatment in female patients after surgery of breast cancer and role of the nurse
Preparing to dicharge [!] a patient after breast reconstruction - dressing activity
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
23.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The role of packaging in customer's purchasing decisions
Opis:
The diploma thesis examines packaging and its role in purchase decisions. There are countless different types of packaging and its providers on the market today, which creates space for competition. Manufacturers must therefore thoroughly know their consumers and make sure that packaging draws their attention. Care must be taken when choosing communication elements of packaging, as these affect consumers and their feelings. The packaging also has an impact on the environment, because packaging waste amount increases yearly; it is important to handle this waste properly. To successfully meet consumer's needs, four factors that affect purchasing decisions must be considered. In addition, knowledge about the five step purchasing decision process is needed. We finish the thesis by analysing packaging and communication elements of five different chocolate manufacturers from a theoretical standpoint. Even though the products are similar, the packaging varies in material, shape, color, graphical elements and text.
Ključne besede:
packaging
,
consumer
,
manufacturer
,
purchase decision
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj