Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
Avtorji:
ID
Kos, Lara
(Avtor)
ID
Milfelner, Borut
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kos_Lara_2020.pdf
(1,28 MB)
MD5: 94C0D2A80D770DCB2AE1C2E4A374CAAE
PID:
20.500.12556/dkum/c78f5494-9334-4ada-a871-7a6286c7344c
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Delo diplomskega projekta temelji na raziskavi zadovoljstva odjemalcev v Splošnem steklarstvu in uokvirjanju slik Slavko Mlakar, s. p. Zadovoljstvo odjemalcev je ključnega pomena za obstoj, razvoj in doseganje ciljev podjetja, predstavlja pa tudi konkurenčno prednost. Ker imajo odjemalci različna pričakovanja, potrebe, želje, zaznavanja glede vrednosti in kakovosti izdelkov oz. storitev, je naloga podjetja, da prepozna in izpolni pričakovanja, potrebe in želje svojih odjemalcev, kajti le tako bodo ti zadovoljni in se bodo vračali ter ostajali zvesti podjetju. Z raziskavo, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega je rešilo 70 odjemalcev Steklarstva Mlakar, s. p., smo želeli ugotoviti splošno zadovoljstvo odjemalcev podjetja in prepoznati prednosti podjetja ter možnosti za izboljšave. Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci na splošno zelo zadovoljni s podjetjem in da so do podjetja zvesti. Kakovost izdelkov in storitev, ki jih nudi podjetje, so ocenili za zelo visoko, kakor tudi kakovost ostalih dejavnikov, ki vplivajo na njihovo zadovoljstvo. Prav tako so odjemalci ocenili, da so zaposleni v podjetju zelo prijazni, izkušeni, komunikativni, pripravljeni svetovati in strokovno usposobljeni. Pred raziskavo smo si zastavili tudi pet hipotez, od katerih smo, s pomočjo analize rezultatov raziskave eno zavrnili, štiri pa potrdili.
Ključne besede:
zadovoljstvo
,
odjemalec
,
kakovost
,
storitev
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Kos]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77132
UDK:
658.8
COBISS.SI-ID:
38007299
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:XEBYDTSI
Datum objave v DKUM:
18.11.2020
Število ogledov:
1329
Število prenosov:
106
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOS, Lara, 2020,
Zadovoljstvo odjemalcev v Steklarstvu Mlakar, s. p.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Kos. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77132
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Primerjava toplotne in elektromagnetne obremenitve daljnovodov in kablovodov s pomočjo numerične analize
Načrtovanje polizoliranih nadzemnih vodov za uporabo pri najvišjih napetostih
Prenapetostna zaščita pri SN daljnovodih s polizoliranimi vodniki
Modeliranje in optimizacija napetostnih in temperaturnih razmer pri načrtovanju elementov elektroenergetskega sistema
Optimizacija parametrov prenosnega voda
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Meritev Soretovega koeficienta na posameznem mikrodelcu
High-intensity pulsed electromagnetic field-mediated gene electrotransfection in vitro
Uporaba mikrovalov pri intenzifikaciji procesov v mikrofluidnih napravah
Prenos toplote in kritična gostota toplotnega toka pri mehurčkastem vrenju na tankih grelnikih
Razkritje sevalnih sil na površini in v notranjosti dielektrične tekočine
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
18.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Customers satisfaction in Steklarstvo Mlakar, s. p.
Opis:
The project is based on the research of customers satisfaction in Splošno steklarstvo in uokvirjanje slik Slavko Mlakar, s. p. Customer satisfaction is crucial for the existence, development and achievement of the company's goals, but it can also be a source for competitive advantage. Since customers have different expectations, needs, desires, perceptions about the value and quality of products or services, it is important for the company to recognize and meet their expectations, needs and desires. Only in this case customers will be satisfied, will return and be loyal to the company. With a survey conducted on 70 customers of Steklarstvo Mlakar, s. p., we wanted to explore the overall satisfaction of the customers and identify the company's strengths and opportunities for improvements. The results of the survey showed that customers are generally satisfied with the company and that the company has loyal customers. The quality of products and services offered by the company was assessed as very high, as well as the quality of other factors that affect customers satisfaction. Customers also rated the employees as friendly, experienced, communicative, willing to advise and professionally trained. Before the research, we set five hypotheses, of which, through the analysis, we rejected one and confirmed four.
Ključne besede:
satisfaction
,
customer
,
quality
,
service
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj