Naslov: | Uporaba metod in oblik poučevanja glasbene umetnosti pri učencih z ADHD na razredni stopnji |
---|
Avtorji: | ID Veber, Urška (Avtor) ID Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Veber_Urska_2020.pdf (2,63 MB) MD5: 22CBD9669E67C9D16A4141B264ABAD02 PID: 20.500.12556/dkum/1e32f5cc-2b3d-4759-9cf2-1cffd686dd35
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | V magistrskem delu smo raziskovali uporabo metod in oblik poučevanja glasbene umetnosti pri učencih z ADHD na razredni stopnji. V teoretičnem delu so predstavljene metode in oblike poučevanja skozi vzgojno-izobraževalni proces ter metode poučevanja v sklopu glasbene umetnosti na razredni stopnji. Opredeljen je tudi pojem ADHD, definicija motnje, značilnosti in osebnostne lastnosti otrok z motnjo, vključevanje otroka z ADHD v redno osnovno šolo ter povezava motnje ADHD z glasbo. V empiričnem delu pa smo raziskali, kako pogosto učitelji uporabljajo metode in oblike poučevanja glasbene umetnosti, kadar je v oddelku prisoten učenec z ADHD, kako pogosto učenci z ADHD izražajo lastnosti, ki so značilne za motnjo, ter kako pogost je pojav specifičnih šolskih težav, kot tudi specifičnih težav, povezanih z metodami poučevanja. Pri tem so nas zanimale razlike v odgovorih glede na primarno motnjo, spol in razred učenca. V raziskavi je sodelovalo 95 učiteljev, ki poučujejo ali so poučevali učenca z ADHD glasbeno umetnost na razredni stopnji. Rezultati raziskave so pokazali, da med učenci z ADHD ne obstajajo statistično pomembne razlike v uporabi metod in oblik poučevanja glasbene umetnosti glede na primarno motnjo, spol in razred. Kljub temu smo ugotovili, da učenci z motnjo hiperaktivnosti pogosteje izražajo proučevane lastnosti, prav tako se pri njih pogosteje pojavljajo specifične šolske, kot tudi specifične težave, povezane z metodami poučevanja glasbene umetnosti. Učitelji ob prisotnosti učenca z motnjo hiperaktivnosti nekatere metode poučevanja glasbene umetnosti uporabljajo pogosteje kot ob prisotnosti učenca z motnjo pozornosti. Primerjava učencev glede na spol je pokazala, da se pri dečkih v primerjavi z deklicami pogosteje pojavljajo specifične šolske težave ter specifične težave, povezane z metodami poučevanja glasbene umetnosti. Primerjava učencev glede na razred je pokazala, da lahko v skoraj enaki meri pri posameznem razredu izpostavimo nekatere izmed specifičnih težav. |
---|
Ključne besede: | metode in oblike glasbenega poučevanja, motnja pozornosti in hiperaktivnosti, ADHD, glasbena umetnost, razredna stopnja |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [U. Veber] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-76974  |
---|
UDK: | 37.091.3:78:616.89-008.47-053.2(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 28241923  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:FO4EYRPH |
---|
Datum objave v DKUM: | 14.09.2020 |
---|
Število ogledov: | 1529 |
---|
Število prenosov: | 225 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
VEBER, Urška, 2020, Uporaba metod in oblik poučevanja glasbene umetnosti pri učencih z ADHD na razredni stopnji [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Veber. [Dostopano 22 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76974
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Iščem podobna dela... 
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |