Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Plesna dramatizacija na glasbeno pravljico "Lunino kraljestvo"
Avtorji:
ID
Kološa, Julijana
(Avtor)
ID
Jurgec, Ana Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kolosa_Julijana_2020.pdf
(1,18 MB)
MD5: 8A5A576D2A1508EE738721A05218656F
PID:
20.500.12556/dkum/aec4712a-c23e-43a6-89dc-2f269a67ef19
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Plesna dramatizacija na glasbeno pravljico »Lunino kraljestvo« obravnava pripravo in izvedbo plesne dramatizacije z izrednimi študentkami Predšolske vzgoje na Pedagoški fakulteti v Mariboru in s predšolskimi otroki. Teoretični del zajema opredelitev plesa v predšolskem obdobju, njegov vpliv na predšolskega otroka in umeščenost plesa v Kurikulumu za vrtce. Predstavljeni so različni pristopi izvajanja plesnih dejavnosti v vrtcu. Podrobneje je obravnavana plesna dramatizacija kot vrsta gibalno-plesne dejavnosti. Pri načrtovanju plesne dramatizacije izhodišče predstavljajo globalni cilji na področju umetnosti, izbor najprimernejših metod in oblik dela ter upoštevanje splošnih in specifičnih načel plesne vzgoje. Pomembno vlogo ima tudi glasba in njen vpliv na predšolskega otroka. Zato smo za pripravo plesne dramatizacije uporabili glasbeno pravljico, ki otroku omogoča, da skozi glasbo podoživi vsebino. V praktičnem delu je predstavljena in evalvirana plesna dramatizacija v izvedbi izrednih študentk 3. letnika predšolske vzgoje ter priprave z evalvacijami in izvedbo plesne dramatizacije s predšolskimi otroki v vrtcu. Ugotovljeno je, da je za uspešno izvedbo plesne dramatizacije ključno prepletanje različnih pristopov plesnega ustvarjanja. Poudarek je na procesu in končnem produktu (kakovost procesa se odraža na kakovosti končnega produkta). Plesna dramatizacija je dejavnost, s katero lahko otrok izraža svoja čustva in pogled na svet, saj se skozi glasbo in vsebino zgodbe gibalno-plesno izrazi na svojevrsten, ustvarjalen način.
Ključne besede:
plesna dramatizacija
,
predšolski otrok
,
plesna vzgoja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Kološa]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76961
UDK:
373.2:793.3-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
28786947
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YIO7ITK2
Datum objave v DKUM:
22.09.2020
Število ogledov:
1295
Število prenosov:
206
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOLOŠA, Julijana, 2020,
Plesna dramatizacija na glasbeno pravljico „Lunino kraljestvo“
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Kološa. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76961
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv delovanja elektro-obločne peči na elektroenergetski sistem Steel Štore
Čiščenje prahu iz elektro obločne in ponovčne peči z aksialnim ciklonom
Zasnova in okoljsko ekonomski vidiki sistema čiščenja plinov elektroobločne peči v jeklarni
Vpliv delovanja vakuumskega odklopnika na transformator obločne peči v Štore Steel
Mikroprocesorsko vodenje obločne peči
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Avtomatsko generiranje referenčnih profilov taljenja jekla v elektro obločni peči
Comprehensive electric arc furnace electric energy consumption modeling
Optimizacija produktivnosti elektroobločne peči
Ocenjevanje temperature taline v elektroobločni peči z uporabo mehkega modeliranja
Vpliv dezoksidacije jekla v EOP na čistočo jekla pri sekundarni rafinaciji
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
04.08.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Dance dramatisation based on the musical fairy tale »Moon's kingdom«
Opis:
The diploma thesis entitled Dance Dramatisation Based on the Musical Fairy Tale "The Moon’s Kingdom" deals with the preparation and the performance of dance dramatisation with part-time students of Preschool education at the Faculty of Education in Maribor and with preschool children. The theoretical part includes the definition of dance in the preschool period, its impact on the preschool child and the placement of dance in the Kindergarten Curriculum. Different approaches to performing dance activities in kindergarten are presented. Dance dramatisation as a type of motion-dance activity is discussed in more detail. When planning a dance dramatisation the starting point are the global goals in the field of arts, the selection of the most appropriate methods and forms of work, and the consideration of general and specific principles of dance education. Music and its impact on the preschool child also play an important role. Therefore, to prepare the dance dramatisation, a musical fairy tale that allows the child to relive the content through music was used. The practical part presents and evaluates the dance dramatisation performed by part-time students of the 3rd year of preschool education and the preparation with evaluations and performance of dance dramatisation with preschool children in kindergarten. It was found that the intertwining of different approaches to dance creation is crucial for the successful implementation of dance dramatisation. The emphasis is on the process as well as on the final product (the quality of the process is reflected in the quality of the final product). Dance dramatisation is an activity in kindergarten in which the child can immerse himself, express his emotions and his view of the world, as he can express himself by dance movements in a unique creative way through the music and the content of the story.
Ključne besede:
dance dramatisation
,
preschool child
,
dance education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj