| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv vrste in geometrije zvarnega spoja na koncentracijo napetosti : diplomsko delo
Avtorji:ID Skerbiš, Rok (Avtor)
ID Vesenjak, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Vohar, Bojan (Komentor)
ID Mössler, Werner (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Skerbis_Rok_2020.pdf (3,60 MB)
MD5: C648F52913AF0090E0E1AD702EA1E6C7
PID: 20.500.12556/dkum/4374e144-4082-46ee-92ce-f04c84a572c3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Zaradi predvidene dolge obratovalne dobe tirnih vozil je trdnost in ustrezno dimenzioniranje nosilnih delov le-teh izjemnega pomena. To velja še posebej za nosilni okvir podvozja tirnega vozila, ki je v splošnem konstrukcija zvarjena iz pločevin različnih debelin in oblik. Namen diplomskega dela je določitev faktorjev koncentracij napetosti na kritičnih mestih zvarnih spojev v odvisnosti od vrste geometrije in kombinacije zvarnih spojev. Za določitev omenjenih faktorjev so bile uporabljene računalniške simulacije po metodi končnih elementov. Na podlagi dobljenih faktorjev se lahko opredeli FAT razred vsakega izmed zvarov, pri čemer velja, da zvaru z najvišjim faktorjem pripada najnižji FAT razred. Končni rezultat dela predstavlja iz standardov dobljena Wöhlerjeva krivulja za posamezen zvar, ki se lahko primerja z Wöhlerjevo krivuljo dinamičnih preizkusov. Na ta način se lahko ugotovi ali so rezultati dobljeni z računalniškimi simulacijami primerljivi z rezultati preizkusov.
Ključne besede:tirno vozilo, zvarni spoj, faktor koncentracije napetosti, trajna dinamična trdnost, računalniško podprto konstruiranje, metoda končnih elementov
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[R. Skerbiš]
Leto izida:2020
Št. strani:IX, 53 f.
PID:20.500.12556/DKUM-76894 Novo okno
UDK:539.4:621.791.053(043.2)
COBISS.SI-ID:42117891 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3DKZQZBU
Datum objave v DKUM:01.09.2020
Število ogledov:1136
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
SKERBIŠ, Rok, 2020, Vpliv vrste in geometrije zvarnega spoja na koncentracijo napetosti : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Skerbiš. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76894
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:24.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the weld type and geometry on the notch stress
Opis:Due to the long operating time of rail vehicles, their adequate dimensioning is of great importance. This especially applies to the support frame of so-called bogie, which is in general a welded structure, made from steel plates of different thicknesses and shapes. Thus, the purpose of the following bachelor thesis is to determine the notch stress factors of weld joints, depending on type of geometry and combination of welds. To determine the mentioned factors, the finite element method was used. Based on the acquired factors, a FAT class for each weld can be determined (the higher the notch stress factor, the lower the FAT class of a weld). Based on the FAT class of a weld, its S – N curve can be extracted from standardized diagrams. The obtained standard S – N curve can then be compared to the one gained with experimental tests. Based on comparison of the curves, the validity of simulation results can be assessed.
Ključne besede:rail vehicle, weld joint, notch stress factor, fatigue strength, computer aided design, finite element method


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici