Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vpliv vrste in geometrije zvarnega spoja na koncentracijo napetosti : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Skerbiš, Rok
(Avtor)
ID
Vesenjak, Matej
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Vohar, Bojan
(Komentor)
ID
Mössler, Werner
(Komentor)
Datoteke:
UN_Skerbis_Rok_2020.pdf
(3,60 MB)
MD5: C648F52913AF0090E0E1AD702EA1E6C7
PID:
20.500.12556/dkum/4374e144-4082-46ee-92ce-f04c84a572c3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:
Zaradi predvidene dolge obratovalne dobe tirnih vozil je trdnost in ustrezno dimenzioniranje nosilnih delov le-teh izjemnega pomena. To velja še posebej za nosilni okvir podvozja tirnega vozila, ki je v splošnem konstrukcija zvarjena iz pločevin različnih debelin in oblik. Namen diplomskega dela je določitev faktorjev koncentracij napetosti na kritičnih mestih zvarnih spojev v odvisnosti od vrste geometrije in kombinacije zvarnih spojev. Za določitev omenjenih faktorjev so bile uporabljene računalniške simulacije po metodi končnih elementov. Na podlagi dobljenih faktorjev se lahko opredeli FAT razred vsakega izmed zvarov, pri čemer velja, da zvaru z najvišjim faktorjem pripada najnižji FAT razred. Končni rezultat dela predstavlja iz standardov dobljena Wöhlerjeva krivulja za posamezen zvar, ki se lahko primerja z Wöhlerjevo krivuljo dinamičnih preizkusov. Na ta način se lahko ugotovi ali so rezultati dobljeni z računalniškimi simulacijami primerljivi z rezultati preizkusov.
Ključne besede:
tirno vozilo
,
zvarni spoj
,
faktor koncentracije napetosti
,
trajna dinamična trdnost
,
računalniško podprto konstruiranje
,
metoda končnih elementov
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[R. Skerbiš]
Leto izida:
2020
Št. strani:
IX, 53 f.
PID:
20.500.12556/DKUM-76894
UDK:
539.4:621.791.053(043.2)
COBISS.SI-ID:
42117891
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3DKZQZBU
Datum objave v DKUM:
01.09.2020
Število ogledov:
1136
Število prenosov:
130
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FS
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SKERBIŠ, Rok, 2020,
Vpliv vrste in geometrije zvarnega spoja na koncentracijo napetosti : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Skerbiš. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76894
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Identifikacija slabe kode s strojnim učenjem
Klasifikacija časovnih vrst s konvolucijskimi nevronskimi mrežami
Napovedovanje gibanja tečajev vrednostnih papirjev z nevronskimi mrežami
Improving medical decision making by self organizing intelligent systems
Strojno učenje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Klasifikacija virusnih zaporedij s strojnim učenjem
Napovedovanje gibanja cen delnic z metodo podpornih vektorjev
Napovedovanje časovnih vrst s strojnim učenjem
Napovedovanje vzporednih časovnih vrst s strojnim učenjem
Algoritmično trgovanje s strojnim učenjem na kriptovalutah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
24.07.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The influence of the weld type and geometry on the notch stress
Opis:
Due to the long operating time of rail vehicles, their adequate dimensioning is of great importance. This especially applies to the support frame of so-called bogie, which is in general a welded structure, made from steel plates of different thicknesses and shapes. Thus, the purpose of the following bachelor thesis is to determine the notch stress factors of weld joints, depending on type of geometry and combination of welds. To determine the mentioned factors, the finite element method was used. Based on the acquired factors, a FAT class for each weld can be determined (the higher the notch stress factor, the lower the FAT class of a weld). Based on the FAT class of a weld, its S – N curve can be extracted from standardized diagrams. The obtained standard S – N curve can then be compared to the one gained with experimental tests. Based on comparison of the curves, the validity of simulation results can be assessed.
Ključne besede:
rail vehicle
,
weld joint
,
notch stress factor
,
fatigue strength
,
computer aided design
,
finite element method
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj