Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Gibalna ustvarjalnost v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Zlodej, Urška
(Avtor)
ID
Muhič, Miran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Zlodej_Urska_2020.pdf
(1,12 MB)
MD5: D4CA69D8CC79BE4F8B293C3AFE6854B0
PID:
20.500.12556/dkum/49ec2f63-d37c-4094-a40d-ff79565ec911
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Gibalna ustvarjalnost v predšolskem obdobju je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opisali ustvarjalnost in njen razvoj, ustvarjalno mišljenje, gibalno ustvarjalnost. Predstavili smo test za merjenje ustvarjalnosti pri predšolskih otroci, in sicer Mislimo ustvarjalno v gibanju (»Thinking creatively in action and movement – TCAM«). Omenili smo nadarjenost, modele nadarjenosti in gibalno nadarjenost. Na koncu teoretičnega dela pa so predstavljene dosedanje raziskave in ugotovitve, ki se navezujejo na našo temo diplomskega dela. V empiričnem delu smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja. Glavni namen diplomskega dela je bil izmeriti in analizirati gibalno ustvarjalnost otrok, starih 5–6 let. Vzorec je zajemal 42 otrok drugega starostnega obdobja. V mesecu marcu in maju 2019 smo izvedli motorični test TCAM v Javnem zavodu Vrtec Zreče. S pomočjo testa smo pridobili podatke za fluentnost, originalnost in fleksibilnost vseh uporabljenih pripomočkov (žoga, žogica, kolebnica in obroč). Na podlagi hi-kvadra testa je bilo ugotovljeno, da je pri vseh uporabljenih pripomočkih prišlo do statistično pomembne povezanosti med rezultati prvega testiranja TCAM in rezultati drugega testiranja TCAM. S pomočjo t-testa za neodvisne vzorce smo ugotovili, da je prišlo do statistično značilne razlike med prvim in drugim testiranjem motoričnega testa TCAM, medtem ko razlika v rezultatih motoričnega testa glede na spol ni statistično značilna.
Ključne besede:
gibalna ustvarjalnost
,
divergentno in ustvarjalno mišljenje
,
test Mislimo ustvarjalno v gibanju
,
gibalna nadarjenost
,
modeli nadarjenosti
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Zlodej]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76844
UDK:
796.012.4-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
27690243
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ILODJYTJ
Datum objave v DKUM:
09.09.2020
Število ogledov:
1322
Število prenosov:
390
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZLODEJ, Urška, 2020,
Gibalna ustvarjalnost v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Zlodej. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76844
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Znanje v izbranih elementih rokometa študentov predšolske vzgoje
Moralna vzgoja predšolskih otrok skozi risanke
Napačna razumevanja preprostih naravoslovnih pojmov pri vzgojiteljicah in študentih predšolske vzgoje
Analiza samoučinkovitosti študentov predšolske vzgoje na gibalnem področju
Nekateri vidiki vrednotenja revije za predšolske otroke
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
AKR1B1 as a prognostic biomarker of high-grade serous ovarian cancer
Epitelijski rak jajčnikov, rak jajcevodov, primarni peritonealni serozni karcinom (PPSC)
Dokazovanje mutacij v genu BRCA1 z analizo talitvene krivulje produktov PCR
Metabolism of estrogens
Povzetek smernic za obravnavo bolnic z rakom jajčnikov, jajcevodov in s primarnim peritonealnim seroznim rakom
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
15.07.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Physical creativity in the preschool period
Opis:
This diploma thesis called Physical creativity in the preschool period consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part we described creativity and its development, creative thinking and physical creativity. The test for measuring creativity in preschool children was presented – “Thinking creatively in action and movement” (TCAM). Giftedness, models of giftedness and physical giftedness were discussed. At the end of the theoretical part, the previous research and findings related to the topic of the diploma thesis were presented. In the empirical part, we used the causal non-experimental research method. The main purpose of the thesis was to measure and analyze the physical creativity of children aged 5–6 years. The sample included 42 children of the second age group. In March and May 2019, we performed TCAM physical test at Javni zavod Vrtec Zreče. We obtained data for fluency, originality and flexibility of all accessories used (a ball, a small ball, a skipping rope and a hoop). There was a statistically significant correlation between the results of the first TCAM test and the results of the second TCAM test. There was also a statistically significant difference between the first and the second TCAM physical test, while the difference in physical test results by gender was not statistically significant.
Ključne besede:
physical creativity
,
divergent and creative thinking
,
Thinking creatively in action and movement (TCAM)
,
physical giftedness
,
models of giftedness
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj