Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Zadovoljstvo žensk s kakovostjo zdravstvene obravnave na primarni ravni
Avtorji:
ID
Pšeid, Tjaša
(Avtor)
ID
Kegl, Barbara
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pseid_Tjasa_2020.pdf
(1,12 MB)
MD5: E3477FE14216EFBA6A1592415EF0B2C0
PID:
20.500.12556/dkum/c49c33dd-d659-42b1-94f1-b5cc36aa3378
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Teoretična izhodišča: Zdravstvena obravnava žensk na primarni ravni zahteva veliko veščin medicinske sestre in zdravnika. Še posebej so pomembne komunikacijske veščine, verbalne in neverbalne, s katerimi dosežemo zadovoljstvo pacientk pri zdravstveni obravnavi. Medicinska sestra lahko s svojo profesionalnostjo in individualnim ter celostnim pristopom pripomore h kakovostnejši obravnavi ter večjemu zadovoljstvu pacientk. Raziskovalne metode: Uporabili smo kvantitativno metodologijo in deskriptivno metodo dela. Raziskavo smo izvedli z metodo anketiranja. Anketa je vsebovala 22 vprašanj. Sodelovalo je 81 pacientk, ki so bile obravnavane v dispanzerju za ženske v okviru javne mreže ali zasebnih ginekoloških ambulant. Pridobljene podatke smo predstavili s pomočjo opisne in grafične statistike. Rezultati: Z raziskavo smo ugotovili, da je višje zadovoljstvo pacientk, ki obiskujejo zasebne ginekološke ambulante. Pacientke zasebnih ginekoloških ambulant so prav tako bolj zadovoljne s kakovostjo zdravstvene obravnave s strani medicinskih sester. Zaradi dolgih čakalnih dob v izbrani ambulanti je bistven del žensk pripravljenih zamenjati dispanzer v okviru javne mreže ali zasebno ginekološko ambulanto. Diskusija in zaključek: Zadovoljstvo pacientov nam predstavlja ključen pomen pri dopolnjevanju in izboljšanju zdravstvene obravnave na primarni ravni. Komunikacija in medsebojni odnosi med zdravstvenim osebjem morajo biti profesionalni, da lahko zagotovimo čim višjo kakovost in posledično lahko pričakujemo visoko stopnjo zadovoljstva uporabnikov storitev.
Ključne besede:
zadovoljstvo
,
dispanzer za ženske
,
kakovost
,
javni sektor
,
zasebni sektor.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Pšeid]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76722
UDK:
616-083-055.2:614.21(043.2)
COBISS.SI-ID:
35523843
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EPUOTULR
Datum objave v DKUM:
01.12.2020
Število ogledov:
980
Število prenosov:
139
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PŠEID, Tjaša, 2020,
Zadovoljstvo žensk s kakovostjo zdravstvene obravnave na primarni ravni
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Pšeid. [Dostopano 27 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76722
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Zdravstvena vzgoja nosečnice
Zdravstvena oskrba nosečnice v dispanzerski ambulanti
Piprava na porod in vloga spremljevalca v koroški regiji
Spolnost v času nosečnosti
Najpogostejše negovalne diagnoze v rizični nosečnosti
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nove reprodukcijske tehnologije
Nosečnost v zrcalu družbe
Socialna konstrukcija seksualnosti
Zadovoljstvo nosečnic s šolo za bodoče starše
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
25.06.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Satisfaction of women with the quality of health treatment on primary level
Opis:
Theoretical background: Health treatment of women at the primary level requires a great deal of nursing and physician skills. Particularly important are communication skills, both verbal and non-verbal, to achieve the required patient satisfaction concerning health care. The nurse, as an occupation can achieve better results in terms of greater patients’ satisfaction with her professional and individual approach. Research Methods: We used a quantitative and descriptive methodology for the line of our work. The research was conducted using the survey method. The survey included 22 questions. There were 81 patients who were questioned in a women's dispensary within a public network or private gynecological outpatient clinic. The gathered data were presented using descriptive and graphic statistics. Results: The study has shown that the satisfaction of patients attending private gynecological outpatient clinics was higher than those of attending a public gynecological clinic. Private gynecological outpatients are also more satisfied with the quality of nursing care. Due to the long waiting times in the selected outpatient clinic, an essential part of women was ready to change the dispensary within a public network or a private gynecological outpatient clinic. Discussion and Conclusion: Patient satisfaction is crucial for us to complement and improve health care on a primary level. Communication and interaction between healthcare workers must be at the highest possible level in order to achieve the highest possible quality of health care and, as a direct result, to raise the satisfaction of the users with the provided services.
Ključne besede:
satisfaction
,
dispensary for women
,
quality
,
public sector
,
private sector.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj