| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Glasbene didaktične igre: Analiza didaktičnih gradivih za glasbeno umetnost v osnovni šoli
Avtorji:ID Justinek, Neža (Avtor)
ID Žnidaršič, Jerneja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Justinek_Neza_2020.pdf (1,16 MB)
MD5: DD31A7A14ABD0871434B518F5CE54C20
PID: 20.500.12556/dkum/ac28eba3-3858-4e76-b93a-daad2ebb7bd3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu so predstavljena teoretična izhodišča v povezavi z glasbenimi didaktičnimi igrami. Povzeta so stališča različnih avtorjev in delitev glasbenih didaktičnih iger glede na glasbeno vsebino, namen, dejavnosti in cilje. V osrednjem delu magistrskega dela z metodo komparacije ter analize in sinteze ugotavljamo zastopanost glasbenih didaktičnih iger v gradivih za glasbeno umetnost v posameznih vzgojno-izobraževalnih obdobjih osnovne šole. Glasbene didaktične igre so analizirane z vidika ciljev, ki omogočajo razvoj glasbenih sposobnosti, glasbenih spretnosti in glasbenih znanj, z vidika učnih oblik in z vidika pripomočkov, ki so potrebni za izvedbo posameznih glasbenih didaktičnih iger. V sklepnem poglavju so predstavljeni izsledki raziskave, s katero smo ugotovili, da so glasbene didaktične igre v didaktičnih gradivih za glasbeno umetnost v osnovni šoli večinoma zasnovane v obliki skupinske izvedbe. Po številčnosti je za prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje podanih največ glasbenih didaktičnih iger, ki omogočajo razvoj glasbenih sposobnosti in glasbenih spretnosti, za tretje vzgojno-izobraževalno obdobje pa največ glasbenih didaktičnih iger, ki omogočajo razvoj glasbenih znanj. Za izvedbo večine opisanih glasbenih didaktičnih iger ne potrebujemo pripomočkov. V analiziranih didaktičnih gradivih je največ glasbenih didaktičnih iger podanih za prvo vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole.
Ključne besede:glasbene didaktične igre, glasbena umetnost, osnovna šola
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Justinek]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76681 Novo okno
UDK:37.091.3:78(043.2)
COBISS.SI-ID:24843011 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RPRZLSZV
Datum objave v DKUM:11.08.2020
Število ogledov:1678
Število prenosov:237
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
JUSTINEK, Neža, 2020, Glasbene didaktične igre: Analiza didaktičnih gradivih za glasbeno umetnost v osnovni šoli [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Justinek. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76681
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Music Didactic Games: The Analysis of Teaching Materials for Music Education in Elementary School
Opis:The thesis introduces theoretical basis about music didactic games. It summarizes perspectives from different authors and present the division of music didactic games into categories; contents, purpose and goals, through which music didactic games enable development of musical abilities, musical skills and musical knowledge. The thesis uses method of comparison, analysis and synthesis to research music didactic games in teaching materials for music education in elementary school and establish them according to educational periods. Music didactic games are analyzed by educational goals which enable development of musical abilities, musical skills and musical knowledge, on how they are performed and on teaching accessories that are needed for music didactic games. The last part of the thesis introduces representation of the research results. The results showed that the majority of analyzed music didactic games in teaching materials for music education in elementary school are intended in form of groups. For music education in the first and the second educational period of elementary school there are the majority of music didactic games that enable development of musical abilities and musical skills, for music education in the third educational period there are mostly music didactic games that develop musical knowledge. To perform the majority of the analyzed music didactic games there are none of teaching accessories needed. The research found there are the most music didactic games for music education in the first educational period of elementary school.
Ključne besede:Music Didactic Games, Music Education, Elementary School


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici