| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Naravoslovne igre po Cornellu v vrtcu
Avtorji:ID Ačko, Urška (Avtor)
ID Golob, Nikolaja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Acko_Urska_2020.pdf (3,63 MB)
MD5: 31D86B71177F14CB92A42FAC3D094228
PID: 20.500.12556/dkum/8f5de19a-5620-4910-b76d-267985728ef6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Otroci so včasih večina svojega časa preživljali v naravi. Skozi raziskovanje narave so se učili, razvijali domišljijo in si urili motoriko. Današnji tempo življenja otroke veliko krat prikrajša za pristno izkušnjo narave, še posebej v mestih. Naloga vzgojiteljev je, da skozi igro otrokom poskuša približati naravo na otrokov zanimiv način. V diplomskem delu predstavimo pomen doživljajske pedagogike v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu smo na podlagi strokovne literature predstavili doživljajsko pedagogiko, njen pomen, cilje in načela ter pomen gozda in igrive igre pri otrokovem razvoju. Predstavili smo tudi avtorja knjig o ozaveščanju narave in naravoslovnih iger Josepha Cornella. V praktičnem delu smo izbrali sedem naravoslovnih iger avtorja Josepha Cornella, ki smo jih izvajali večina v naravnem okolju, v gozdu, travniku in tudi prilagojeno v igralnici. Igre smo praktično izvajali z vrtčevsko skupino otrok, starih 4-5 let. Igre smo opisali in predstavili izvedbo ter analizirali s pomočjo opazovalnih listov. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da so naravoslovne dejavnosti pripomogle k odkrivanju novega načina učenja. Otroci so skozi igre pridobili ovrednotene naravoslovne izkušnje. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je zaželeno, da vzgojitelj načrtuje še več doživljajskih vodenih aktivnosti. Predlog aktivnosti in izkušnje avtorja Josepha Cornella ocenjujejo kot zelo ustrezne in priporočljive.
Ključne besede:predšolski otrok, doživljajska pedagogika, naravoslovne igre, Joseph Cornell
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Ačko]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76680 Novo okno
UDK:373.2:5(043.2)
COBISS.SI-ID:24489219 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1ZTGNESY
Datum objave v DKUM:06.08.2020
Število ogledov:1457
Število prenosov:374
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
AČKO, Urška, 2020, Naravoslovne igre po Cornellu v vrtcu [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Ačko. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76680
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:19.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Cornell's nature awareness activities in kindergarten
Opis:In the past children used to spend most of their time in nature. They used to learn, develop their imagination and practice their motor skills all by exploring nature. Today’s pace of life often deprives children of an authentic experience of nature, especially in towns. The task of educators is to do their best to bring nature closer to children in a way that is interesting to them. In the diploma thesis, we present the importance of experiential pedagogy in the preschool period. In the theoretical part, we used professional literature to present the principles, aims and importance of experiential pedagogy as well as the importance of forests and playing in children’s development. We also introduced the author of books on nature awareness and nature awareness activities, Joseph Cornell. In the practical part, we presented seven nature awareness games by Joseph Cornell. We practically tested them mostly in the natural environment; in the woods, meadow, but also adapted them to be played indoor. They were played by a group of children aged 4-5. In order to describe, analyse and present the games we used observation sheets. In this experiment we learnt that nature awareness activities helped to discover a new way of learning. While playing children gain many valuable experience. We have therefore discovered that it is necessary for the educators to plan and implement more nature awareness activities and have thus found the experience and activities presented by Joseph Cornell as very appropriate and recommended.
Ključne besede:Preschool children, experiential pedagogy, nature awareness activities, Joseph Cornell


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici