Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Naravoslovne igre po Cornellu v vrtcu
Avtorji:
ID
Ačko, Urška
(Avtor)
ID
Golob, Nikolaja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Acko_Urska_2020.pdf
(3,63 MB)
MD5: 31D86B71177F14CB92A42FAC3D094228
PID:
20.500.12556/dkum/8f5de19a-5620-4910-b76d-267985728ef6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Otroci so včasih večina svojega časa preživljali v naravi. Skozi raziskovanje narave so se učili, razvijali domišljijo in si urili motoriko. Današnji tempo življenja otroke veliko krat prikrajša za pristno izkušnjo narave, še posebej v mestih. Naloga vzgojiteljev je, da skozi igro otrokom poskuša približati naravo na otrokov zanimiv način. V diplomskem delu predstavimo pomen doživljajske pedagogike v predšolskem obdobju. V teoretičnem delu smo na podlagi strokovne literature predstavili doživljajsko pedagogiko, njen pomen, cilje in načela ter pomen gozda in igrive igre pri otrokovem razvoju. Predstavili smo tudi avtorja knjig o ozaveščanju narave in naravoslovnih iger Josepha Cornella. V praktičnem delu smo izbrali sedem naravoslovnih iger avtorja Josepha Cornella, ki smo jih izvajali večina v naravnem okolju, v gozdu, travniku in tudi prilagojeno v igralnici. Igre smo praktično izvajali z vrtčevsko skupino otrok, starih 4-5 let. Igre smo opisali in predstavili izvedbo ter analizirali s pomočjo opazovalnih listov. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da so naravoslovne dejavnosti pripomogle k odkrivanju novega načina učenja. Otroci so skozi igre pridobili ovrednotene naravoslovne izkušnje. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je zaželeno, da vzgojitelj načrtuje še več doživljajskih vodenih aktivnosti. Predlog aktivnosti in izkušnje avtorja Josepha Cornella ocenjujejo kot zelo ustrezne in priporočljive.
Ključne besede:
predšolski otrok
,
doživljajska pedagogika
,
naravoslovne igre
,
Joseph Cornell
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Ačko]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76680
UDK:
373.2:5(043.2)
COBISS.SI-ID:
24489219
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:1ZTGNESY
Datum objave v DKUM:
06.08.2020
Število ogledov:
1457
Število prenosov:
374
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
AČKO, Urška, 2020,
Naravoslovne igre po Cornellu v vrtcu
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : U. Ačko. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76680
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:
19.06.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Cornell's nature awareness activities in kindergarten
Opis:
In the past children used to spend most of their time in nature. They used to learn, develop their imagination and practice their motor skills all by exploring nature. Today’s pace of life often deprives children of an authentic experience of nature, especially in towns. The task of educators is to do their best to bring nature closer to children in a way that is interesting to them. In the diploma thesis, we present the importance of experiential pedagogy in the preschool period. In the theoretical part, we used professional literature to present the principles, aims and importance of experiential pedagogy as well as the importance of forests and playing in children’s development. We also introduced the author of books on nature awareness and nature awareness activities, Joseph Cornell. In the practical part, we presented seven nature awareness games by Joseph Cornell. We practically tested them mostly in the natural environment; in the woods, meadow, but also adapted them to be played indoor. They were played by a group of children aged 4-5. In order to describe, analyse and present the games we used observation sheets. In this experiment we learnt that nature awareness activities helped to discover a new way of learning. While playing children gain many valuable experience. We have therefore discovered that it is necessary for the educators to plan and implement more nature awareness activities and have thus found the experience and activities presented by Joseph Cornell as very appropriate and recommended.
Ključne besede:
Preschool children
,
experiential pedagogy
,
nature awareness activities
,
Joseph Cornell
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj