| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Doživljanje študentov zdravstvene nege ob incidentih v kliničnem okolju
Avtorji:ID Gradišnik, Maja (Avtor)
ID Vrbnjak, Dominika (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Fekonja, Zvonka (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Gradisnik_Maja_2020.pdf (412,55 KB)
MD5: E1C0E76AC13EA0A906B5A0637478F5E4
PID: 20.500.12556/dkum/0dd31f94-0314-4b7e-8987-760d657690e9
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Izhodišče in namen: Tekom kliničnega usposabljanja študentov prihaja zaradi različnih dejavnikov do incidentov, težava nastopi, ko le-ti ostanejo zamolčani. Zato je bil namen zaključnega dela raziskati doživljanje študentov zdravstvene nege ob danem incidentu v kliničnem okolju. Raziskovalna metodologija in metode: Uporabljena je bila kvalitativna metodologija raziskovanja in deskriptivna metoda dela. Podatke smo zbrali s pomočjo delno strukturiranih intervjujev. Uporabili smo neslučajnostni namenski vzorec. Analizo zbranih podatkov smo opravili z metodo tematske analize besedila. Rezultati: Identificirali smo tri glavne teme: doživljanje neprijetnih občutkov ob pojavu incidenta, ravnanje ob pojavu incidenta in vzroki incidentov. Študenti zdravstvene nege se ob pojavu incidentov, ki so posledica individualnih in organizacijskih dejavnikov, počutijo neprijetno. Ustrezno ukrepajo v primeru poškodbe z ostrim predmetom. Do razlik prihaja v poročanju incidentov, predvsem zaradi strahu pred stigmatizacijo. Diskusija in zaključek: Potrebno je ustvariti zaupljivejši odnos in okolje med zaposlenimi v kliničnem okolju, kliničnimi mentorji in študenti zdravstvene nege ter ustvariti neobtožujočo učno kulturo. Temeljnega pomena je, da študenti zdravstvene nege vedo ukrepati v primeru incidenta in imajo na razpolago kliničnega mentorja, kateremu poročajo o incidentu. Tako v kliničnem okolju kot tudi na univerzi se je potrebno pogovarjati o incidentih. Predlagamo vključitev teoretičnih vsebin in izvajanje klinične supervizije v zdravstveni negi v okviru teoretičnega in kliničnega usposabljanja.
Ključne besede:študenti zdravstvene nege, klinično usposabljanje, incident, doživljanje, sporočanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Gradišnik]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76593 Novo okno
UDK:614.253.4:316.47(043.2)
COBISS.SI-ID:26243587 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:BN4T7DVY
Datum objave v DKUM:02.09.2020
Število ogledov:1471
Število prenosov:278
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
GRADIŠNIK, Maja, 2020, Doživljanje študentov zdravstvene nege ob incidentih v kliničnem okolju [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Gradišnik. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76593
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:12.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Nursing students´ experience of incidents in clinical environment
Opis:Introduction and purpose: Different factors that affect nursing students' clinical training lead to various incidents. The problem arises when those incidents are being withheld. The main purpose of this thesis, therefore, focuses on the research of the experiences nursing students endure through given incidents in the clinical environment. Research methodology and methods: We used qualitative research methodology and a descriptive research method. We collected the data through semi-structured interviews where we used a non-probability sampling pattern. The analysis of the collected data was done through a thematic analysis method. Results: We identified three main topics: experiencing unpleasant feelings during the occurrence of an incident, acting during the occurrence of an incident and the causes of incidents. When such incidents – resulted by individual or organisational factors – occur, nursing students feel uncomfortable. They take appropriate action in the case of a sharp object injury. There are some distinctions in incident reporting that are mainly due to fear of stigmatization. Discussion and conclusion: It is necessary to create a more trusting relationship and setting between the employees in the clinical environment, clinical mentors and nursing students, as well as to establish a non-blaming learning culture. It is vital that the nursing students know how to react when incident occur and have support from clinical mentor. Incidents need to be discussed both; in the clinical setting as well as at the university. We suggest the incorporation of theoretical contents and the implementation of clinical supervision that should be structured through theoretical and clinical training in nursing.
Ključne besede:nursing students, clinical training, incident, experience, communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici