Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Doživljanje študentov zdravstvene nege ob incidentih v kliničnem okolju
Avtorji:
ID
Gradišnik, Maja
(Avtor)
ID
Vrbnjak, Dominika
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Fekonja, Zvonka
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Gradisnik_Maja_2020.pdf
(412,55 KB)
MD5: E1C0E76AC13EA0A906B5A0637478F5E4
PID:
20.500.12556/dkum/0dd31f94-0314-4b7e-8987-760d657690e9
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Izhodišče in namen: Tekom kliničnega usposabljanja študentov prihaja zaradi različnih dejavnikov do incidentov, težava nastopi, ko le-ti ostanejo zamolčani. Zato je bil namen zaključnega dela raziskati doživljanje študentov zdravstvene nege ob danem incidentu v kliničnem okolju. Raziskovalna metodologija in metode: Uporabljena je bila kvalitativna metodologija raziskovanja in deskriptivna metoda dela. Podatke smo zbrali s pomočjo delno strukturiranih intervjujev. Uporabili smo neslučajnostni namenski vzorec. Analizo zbranih podatkov smo opravili z metodo tematske analize besedila. Rezultati: Identificirali smo tri glavne teme: doživljanje neprijetnih občutkov ob pojavu incidenta, ravnanje ob pojavu incidenta in vzroki incidentov. Študenti zdravstvene nege se ob pojavu incidentov, ki so posledica individualnih in organizacijskih dejavnikov, počutijo neprijetno. Ustrezno ukrepajo v primeru poškodbe z ostrim predmetom. Do razlik prihaja v poročanju incidentov, predvsem zaradi strahu pred stigmatizacijo. Diskusija in zaključek: Potrebno je ustvariti zaupljivejši odnos in okolje med zaposlenimi v kliničnem okolju, kliničnimi mentorji in študenti zdravstvene nege ter ustvariti neobtožujočo učno kulturo. Temeljnega pomena je, da študenti zdravstvene nege vedo ukrepati v primeru incidenta in imajo na razpolago kliničnega mentorja, kateremu poročajo o incidentu. Tako v kliničnem okolju kot tudi na univerzi se je potrebno pogovarjati o incidentih. Predlagamo vključitev teoretičnih vsebin in izvajanje klinične supervizije v zdravstveni negi v okviru teoretičnega in kliničnega usposabljanja.
Ključne besede:
študenti zdravstvene nege
,
klinično usposabljanje
,
incident
,
doživljanje
,
sporočanje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Gradišnik]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76593
UDK:
614.253.4:316.47(043.2)
COBISS.SI-ID:
26243587
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BN4T7DVY
Datum objave v DKUM:
02.09.2020
Število ogledov:
1471
Število prenosov:
278
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GRADIŠNIK, Maja, 2020,
Doživljanje študentov zdravstvene nege ob incidentih v kliničnem okolju
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Gradišnik. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76593
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
12.06.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Nursing students´ experience of incidents in clinical environment
Opis:
Introduction and purpose: Different factors that affect nursing students' clinical training lead to various incidents. The problem arises when those incidents are being withheld. The main purpose of this thesis, therefore, focuses on the research of the experiences nursing students endure through given incidents in the clinical environment. Research methodology and methods: We used qualitative research methodology and a descriptive research method. We collected the data through semi-structured interviews where we used a non-probability sampling pattern. The analysis of the collected data was done through a thematic analysis method. Results: We identified three main topics: experiencing unpleasant feelings during the occurrence of an incident, acting during the occurrence of an incident and the causes of incidents. When such incidents – resulted by individual or organisational factors – occur, nursing students feel uncomfortable. They take appropriate action in the case of a sharp object injury. There are some distinctions in incident reporting that are mainly due to fear of stigmatization. Discussion and conclusion: It is necessary to create a more trusting relationship and setting between the employees in the clinical environment, clinical mentors and nursing students, as well as to establish a non-blaming learning culture. It is vital that the nursing students know how to react when incident occur and have support from clinical mentor. Incidents need to be discussed both; in the clinical setting as well as at the university. We suggest the incorporation of theoretical contents and the implementation of clinical supervision that should be structured through theoretical and clinical training in nursing.
Ključne besede:
nursing students
,
clinical training
,
incident
,
experience
,
communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj