| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Združevanje igrifikacije in mešane resničnosti v sodobnem oglaševanju : magistrsko delo
Avtorji:ID Zorko, Monika (Avtor)
ID Kožuh, Ines (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Debevc, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Zorko_Monika_2020.pdf (3,04 MB)
MD5: DE4087666FD5C0E02CB47E57C2089706
PID: 20.500.12556/dkum/7ddb036b-9ed1-46c2-add4-3813f4cb3603
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Učinkovito oglaševanje je zaradi velike količine konkurenčnih oglasov postalo težka naloga. Pri tej nalogi nam lahko pomaga sodobna tehnologija. V magistrski nalogi raziskujemo neizkoriščen potencial, ki ga prinaša oglaševanje s pomočjo kombinacije igrifikacije in mešane resničnosti. S tem namenom smo izdelali prototip aplikacije ter iz njega ustvarili predstavitvene videoposnetke. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika o vplivu aplikacije ter dveh standardiziranih vprašalnikov o uporabnosti in uporabniški izkušnji. Ugotovimo da oglas, ki vsebuje mešano resničnost in igrifikacijo nekoliko izstopa od ostalega načina oglaševanja. Prav tako lahko takšen oglas dvigne stopnjo namena nakupa izdelka. Ugotovili smo tudi, da povezava med starostjo uporabnika in razumevanjem aplikacije ne obstaja. Za nadaljnje raziskovalce predlagamo raziskave, v katerih se primerja tradicionalno oglaševanje s predstavljenim načinom oglaševanja.
Ključne besede:igrifikacija, mešana resničnost, oglaševanje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[M. Zorko]
Leto izida:2020
Št. strani:IX, 85 f.
PID:20.500.12556/DKUM-76562 Novo okno
UDK:659.113.7:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:40690179 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ERAD7SWY
Datum objave v DKUM:04.11.2020
Število ogledov:921
Število prenosov:141
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ZORKO, Monika, 2020, Združevanje igrifikacije in mešane resničnosti v sodobnem oglaševanju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : M. Zorko. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76562
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.06.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Combining gamification and mixed reality in modern advertising
Opis:Effective advertising has become difficult due to the large amount of competing ads. Modern technology can help us. We explore the untapped potential of advertising through a combination of gamification and mixed reality. For this purpose we created an application prototype and presentation videos from it. The results were obtained using a questionnaire on the application and two standardized questionnaires on usability and user experience. We find that an advertisement containing mixed reality and gamification stands out slightly from the rest of the advertisements. Such advertisement could raise the level of intent to purchase the product. We found no correlation between the age of the user and understanding of the use of the application. For further research we suggest to compare traditional advertising methods with our solution.
Ključne besede:gamification, mixed reality, advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici